2015-11-18, 18:24
Medlem
Tjenare gott folk!

Funderar på att åka ner till turkiet och göra en hårtransplantation, är ju grymt mycket billigare än att göra det i sverige!
Tänke ifall alla som gjort någon liknande här inne kunde säga sitt, vilka erfarenheter kan ni dela med er av
Borde man åka ner eller inte
Citera
2015-11-18, 18:43
Medlem
Turkiet är bäst, istanbul är känt tror dom hinner med ca 8000 hårsäckar på en behandling. Pris ca 30 tkr väldigt populärt. Ser även naturligt ut men det är ju upp till varje person, en frisör skulle ju märka. Mvh
Citera
2015-11-20, 14:56
Medlem
Ja jag har hört mycket bra om de
kollat lite runt om på nätet och inte hittat något negativt än i alla fall, dom har tydligen 2 team som sätter in håret i turkiet istället för 1 team som i sverige, därför dom kan sätta in mer hår per session
Citera
2015-11-20, 16:14
Avslutad
Min kusin gjorde en lyckas hårtransplantation i just Istanbul, Turkiet. Stället heter Hair Time Istanbul och använder Fue tekniken. Jag har själv tänkt på transplantation ett tag men beslutat att vänta med det, funderar att åka till stället i sommar.

Vet inte om man får länka till deras hemsida osv men googla annars, där finns mer bilder information och ett telefonnummer man kan ringa.

Min kusin åkte ner dig och gjorde en check up och pratade med doktorerna där efter att han tagit reda på informationen i svea. Priserna har jag mindre koll på men tänk på att välja rätt ställe istället för att följa pengarna. Risken med att välja ett billigt ställe som min farbror gjorde är att du blir besviken i slutet och det ser billigt ut på huvudet. Så hellre några tusen extra för att det ska se bra ut och du är nöjd inombords med utseendet bl.a.

Normalt brukar de ta hår från ditt bakhuvud och sätta det där du nu vill, tror det normala är 3500-4000 hårsäckar. Sedan efter man gjort det en gång kan man återvända och göra samma sak igen om man vill att det ska se bättre ut och ifall du vill ha tjockare hår på hjässan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in