Jag antar på avanza att man inte kan få se aktierna förrän de har med aktien som det ska handlas med? Sökte på ATT som ska vara kortnamn men fick inte upp den.
Det har nog även hänt att aktierna inte synts i depån ens förrän ett bra tag efter att handeln på börsen dragit igång... Dometic fick jag besked om vid halvnio och det är helt okej. Går ut mejl.
Tråkigt med så pass liten tilldelning men man får väl vara glad över att man ens får aktier i introduktionen.. Blir att öka lite när handeln drar igång.
Att tjäna 40 procent direkt vid börsens öppning är ju aldrig fel. Att sen vinsten i kronor inte blev jättestor pga dålig tilldelning kan man ju faktiskt inte klaga på när man får en sån här lätt vinst.
Att tjäna 40 procent direkt vid börsens öppning är ju aldrig fel. Att sen vinsten i kronor inte blev jättestor pga dålig tilldelning kan man ju faktiskt inte klaga på när man får en sån här lätt vinst.
Det är ju så. Ju starkare case desto sämre tilldelning. Konstigt vore det ju annars.
Jag fick inget i Tobii så jag är glad för allt jag får.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!