2015-11-17, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schweppes99
Skaffa seqr på willys så betalar du efter 30 dagar utan extra kostnad.

Hej!
Låter intressant, hur funkar det? måste man ha fast inkomst för att det ska funka? har ju ett mobilabonnemang misstänker att man kopplar det på något sätt? Tack för tips
Citera
2015-11-17, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggerbullen
Pantbanken

Låna pengar av någon

Panta tomburkar

Stjäla mat/ingredienser

Besöka ett soppkök eller motsvarande

Hej Tack för lysande tips ska testa att låna pengar i första hand eller testa med att köpa mat via ineternet
Citera
2015-11-17, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koyak
Socialen hjälper dig gå dit det första du gör imorgon. I värsta fall får du matcheckar av kyrkan

Hej!
Tror du socialen hjälper till med sådant? Borde ju tänkt mer ekonomiskt sitter i denna sits då jag inte jobbat tillräckligt på helgerna pengarna från csn täcker inte hyran osv men kan ju testa
Citera
2015-11-17, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Invision
Det låter väldigt konstigt att din familj eller dina vänner inte kan låna dig 300 kr.

Hej!
Har faktiskt inte kollat möjlighet med vännerna, tycker det är lite pinsamt att be om att låna pengar
Citera
2015-11-17, 19:51
Medlem
Koyaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viktorhp94
Hej!
Tror du socialen hjälper till med sådant? Borde ju tänkt mer ekonomiskt sitter i denna sits då jag inte jobbat tillräckligt på helgerna pengarna från csn täcker inte hyran osv men kan ju testa
Hmm du får iofs inte socialbidrag när du går på csn men det här är ju en akut situation ? Jag föreslår att du går till socialen och förklarar hur det ligger till dom kan inte vända bort dig
Citera
2015-11-17, 19:51
Medlem
Citat:
Jasså funkar det? Ska testa tack för tips!

http://www.matsmart.se/allmanna-villkor

Billig sida, du kan välja faktura och betala om 14 dagar.
Citera
2015-11-17, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koyak
Hmm du får iofs inte socialbidrag när du går på csn men det här är ju en akut situation ? Jag föreslår att du går till socialen och förklarar hur det ligger till dom kan inte vända bort dig

Ska testa att göra detta, handlar ju bara om några hundra då klarar av att leva på makaroner och typ sås i 2 veckor utan problem sen lite mjölk

Tack för detta !
Citera
2015-11-17, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
http://www.matsmart.se/allmanna-villkor

Billig sida, du kan välja faktura och betala om 14 dagar.

Tusen tack! Hur lång tid tar frakten ungefär?
Citera
2015-11-17, 20:04
Medlem
Itons avatar
Citat:
Tusen tack! Hur lång tid tar frakten ungefär?

inom 2-5 arbetsdagar, läste jag.
Citera
2015-11-17, 20:07
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Hej!
Har faktiskt inte kollat möjlighet med vännerna, tycker det är lite pinsamt att be om att låna pengar
Just därför ska du veckla in det lite, dra typ en rövare om att du ska köpa en bil från blocket o de fattas 300
Citera
2015-11-17, 20:40
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Hej!

Jag vi tror att kommunen ger ekonomiska bistånd. Du får vara beredd på att höra "du måste jobba mer, och skämmas mer"
Citera
2015-11-17, 20:41
Medlem
vtcs avatar
Citat:
Hej!
I sådana fall gör du nog bäst i att byta ner ditt boende ett par nivåer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in