De som klankar ner på ditt utseende mår inte särskilt bra själva, åtminstone inte innerst inne, i så fall skulle de inte hålla på som de gör. Till slut kommer du lära dig leva med utseendet, gå ut på krogen och var skön, och när du hittar en tjej som vill ha dig kommer hon inte tänka på ditt utseende. Själv är jag kille och nu i vuxen ålder har jag börjat tänka bort utseendet på tjejer, jag dras till deras själ. Det trodde jag inte existerade som tonåring, men mogna människor med utvecklade själar dras till andra utvecklade själar, inte till ytliga fanskap som är så missnöjda med hur ytliga och vilsna i livet de är så de måste klanka ner på andra för något som de inte kan rå för, t.ex. utseende, dålig materiell standard, dålig klädstil etc. FUCK EM! Lev ditt liv och satsa på att umgås med folk som ser själen i människan och inte utseendet, dvs umgås med mogna vuxna och inte mellanstadiebarn som råkat nå en vuxen ålder. Du är smart som har en bra kropp, det är inte alla vuxna som orkar träna bort kalorierna och ge energi till hjärta och hjärna.