Nu har jag blivit fruktansvrt trtt p att sitta i kyrkan och lyssna p nr folk tror att Jesus helat dem efter deras bner. Drfr tnkte jag hr ta upp 3 av de medicinska kommor som jag hrt skall ha helats med guds kraft och ni r mer n vlkomna att lgga fram logiska och vetenskapliga argument fr vad som egentligen hnde.
1: En kvinna som haft ryggsmrtor lnge gick till kyrkan fr frsta gngen och dr bad de fr henne. Efter detta s lttade smrtan och nu r hon vertygad troende.
2: En kille strckte ut ena korsbandet och ena ledbandet i sitt kn. Nr lkaren vickade p hans ben s "klickade" det, eller glappade. Han skulle d opereras men operationen drjde och efter ett tag s blev benet FRISKT. Kan man tnka sig!
3: Detta r min favorit. En fanatisk predikare pstod att hon dr och d kunde hela folks laktosintolerans, och bad personer som var laktos rcka upp handen. Det var en kille som rckte upp handen och hon brjade be till gud om att lte honom slippa sin intolerans. Veckan senare s gr den fre detta laktosintoleranta killen upp p scen och berttar om hur mycket mjlkprodukter han tit den senaste veckan och att gud har hjlpt honom att f leva ett mer normalt liv. Applder och jubel utbrister. GUD R STOR
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!