2015-11-14, 12:24
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Åsa - pappa vad du ser ledsen ut?
-Min jobbarkompis lånade min bil igår och krockade så illa att han dog.
-Fy vad hemskt! Jag verkligen lider med dig.
-Och nu har vi ju ingen bil som jag kan få övningsköra i.

Faktiskt en helt naturlig reaktion bland personer som har en viss typ av psykisk diagnos.
Fråga vilken psykiatriker som helst.

Jag har själv en bekant som reagerar på motsvarande sätt i liknande scenarier.
Men hon är inte vice statsminister så hon kan inte ställa till med någon skada.
Visst är det så. Hon är inte en vanlig människa den där Åsa. Hon måste legat med navelsträngen runt sin egna hals de sista 8½ månaderna i sin mammas mage.
Citera
2015-11-14, 12:25
Medlem
Tamborinos avatar
Att vi har en dåre som Å R som vice statsminister säger allt om läget i Sverige , det är ett land i fritt fall .
Frågan är när något liknande Parisdåden sker i Sverige med tanke på alla muslimer som tillåts välla in i landet i stort sett utan kontroll .
Citera
2015-11-14, 12:27
Medlem
vasaduellers avatar
Är det bara jag som finner det mest upprörande att hon skrev "Det mycket allvarliga händelserna..."?
Citera
2015-11-14, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Är det bara jag som finner det mest upprörande att hon skrev "Det mycket allvarliga händelserna..."?

Jag har också noterat de grammatiska felen och det visar väl också med tydlighet att kompetensen inte räcker till.
Citera
2015-11-14, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joker_B
Åsa Romson Verified account
‏@asaromson

Det mycket allvarliga händelserna i Paris just nu kan försvåra för klimattoppmötet i dec då över 100 regeringschefer planerat delta.

https://twitter.com/asaromson/status/665300418159902721

Åsa Romson som vill släppa in fler flyktingar/terrorister in i landet uttalade sig nyss på detta vis.
Är hon bara korkad eller njuter hon utav det som pågår nu.

Hon tänker mer på sitt förbannade klimatmöte än vad som egentligen sker nu och vad bakrunden till detta är.

Hur olämpad är hon egentligen att vara politiker? Kärringfitta!
äckliga psykopat fitta
Citera
2015-11-14, 12:34
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Problemet är att alla losers här vill ha något att spy ut sin frustration på. Visst, hennes inlägg var precis som hon är, helt jävla efterbliven. Alla borde veta att väldigt många politiker har psykopatiska drag. Men detta är något annat. Egentligen är man otroligt frustrerad över situationen som råder i EU och rädslan för vad som kommer att hända här i vårat land, så att ha ett konkret exempel att skrika och hojta på är givetvis lättande för många. Lite skrik och gap på henne för att sedan återgå till ett evighets ältande på detta forum, om och om igen. Att agera är förstås otroligt avlägset, man ska älta och mumla för sig själv.
Åsa är inte en psykopat, hon vurmar ju för miljön. Hon är bara helt enkelt dum i huvudet.
Jag tycker att det räcker som argument för att hon skall kickas. Eventuelt att man kan göra som med polishundar som inte sköter sej, att man skickar dem på omskolning. Men hjälper inte det så får hon gå till en fodervärd.
Senast redigerad av Avva66 2015-11-14 kl. 12:39.
Citera
Medlem
DaddyD2s avatar
Detta visar hennes sanna jag. Hon bryr sig mer om miljön än människoliv.
Citera
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:

Faktiskt en helt naturlig reaktion bland personer som har en viss typ av psykisk diagnos.

Psykopat va?
Citera
2015-11-14, 12:38
Medlem
fishANDchipss avatar
Jag satt också och funderade på om hon faktiskt är psykopat. Hon tycks inte känna någon empati för många mördade människor och samtidigt försöker hon vinna poäng på ämnen som står henne själv nära...Mitt i all blodstänk..
Citera
2015-11-14, 12:39
Medlem
Stantormans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ribersborg
Jag har också noterat de grammatiska felen och det visar väl också med tydlighet att kompetensen inte räcker till.

Inte bara en brist på kompetens. Det här speglar också stora brister med att kunna avgöra vad som är rätt och fel, brister i empati, förståelse för andra människor. För mig har polletten trillat ner. Åsa har förmodligen en neuropsykiatrisk störning som lutar åt Aspbergerhållet. Sverige är ett märkligt land där en sån här person kan vara vice statsminister samt språkrör för ett parti i riksdagen.
Citera
2015-11-14, 12:39
Medlem
Lekes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ribersborg

Ironiskt nog är hon den mest utbildade i regeringen
Citera
2015-11-14, 12:40
Medlem
Citat:

Ja, det är signifikativt för personer med narcissistisk personlighetsstörning. Många människor i maktpositioner har denna störning, av olika svårartad grad givetvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in