2015-11-14, 17:35
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greeneye
https://mobile.twitter.com/reuters/s...63308334915584

Lskigt somfaaan!
Mngder av IS-folk och allmnt terrroristdrgg har kommit till Europa i de senaste migrantvgorna. Det hr kommer att upprepas gng p gng, ven i Sverige. Jag tror inte folk har en aning om vad som komma skall, och inte en aning om vilket fruktansvrt frrderi vr politiska elit har utsatt oss fr. Jag brukar skriva folkmrdare om vra politiker och journalister. Jag gr inte det p skoj eller fr att raljera. Jag gr det fr att det inte finns ngot mer exakt begrepp att anvnda. Det hr vnder inte av sig sjlv. De vnder den dagen Europas befolkning brjar massavrtta dem som styr deras lnder. Ngot liknande brott mot den egna befolkning har aldrig skett i Europas historia.
Citera
2015-11-14, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Istok91
Polisen har gripit en man i Bryssel, han misstnkts ha koppling till terrordden i Paris.

Knns som mycket skit kommer och gr via Belgien.

Belgarna ska ha stoppat en attack tidigare i r och var inte han som frskte skjuta p tget ocks "belgare"
Citera
2015-11-14, 17:37
Medlem
GurgelSvens avatar
Har vi ngon identitet p de dda/skadade svenskarna?
Citera
2015-11-14, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Alla grningsmnnen var mellan 15 och 18 r enligt rttsmedecinskt uttalande.
Som vra ensamkommande barn d. Fast kanske lite yngre...

Men ldersbestmning r ju oerhrt oskert heter det ju i Sverige. Gller det inte fr fransmn?
Citera
2015-11-14, 17:38
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GurgelSven
Har vi ngon identitet p de dda/skadade svenskarna?
Nej, inte n. Det r mnga som saknas och mnga som skall identifieras.
Citera
2015-11-14, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Mngder av IS-folk och allmnt terrroristdrgg har kommit till Europa i de senaste migrantvgorna. Det hr kommer att upprepas gng p gng, ven i Sverige. Jag tror inte folk har en aning om vad som komma skall, och inte en aning om vilket fruktansvrt frrderi vr politiska elit har utsatt oss fr. Jag brukar skriva folkmrdare om vra politiker och journalister. Jag gr inte det p skoj eller fr att raljera. Jag gr det fr att det inte finns ngot mer exakt begrepp att anvnda. Det hr vnder inte av sig sjlv. De vnder den dagen Europas befolkning brjar massavrtta dem som styr deras lnder. Ngot liknande brott mot den egna befolkning har aldrig skett i Europas historia.

Jag undrar hur mnga Svenskar som bor grannar med dessa odjur? Nu kanske "refugees welcome" folket brjar knna en viss skam komma krypande fr man hoppas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Istok91
Polisen har gripit en man i Bryssel, han misstnkts ha koppling till terrordden i Paris.

Tre av de tta misstnkta frvarna bodde i Belgien sger Sky News nu. http://news.sky.com/story/1587719/th...ved-in-belgium
Citera
Medlem
Till alla som frgar om den svenska som ska ha ddats i Paris s har det sagts i trden att det ska vara den hr tjejen:

Kan varken bekrfta eller dementera! Vila i frid.

Ngon som vet om det stmmer att Polen har stngt sina grnser och dragit sig ur EUs flyktingprogram?
Citera
2015-11-14, 17:40
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Fast om man bara ligger och spelar dd s kan gm se om du lcker blod eller inte om du bara ligger och spelar dd utan att det r ngon blodpl brevid dig r nog risken att du blir avrttad ganska stor.

Men man blder inte efter att man dtt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Men ldersbestmning r ju oerhrt oskert heter det ju i Sverige. Gller det inte fr fransmn?

Man kan undra. Men det kanske r lttare att ldersbestmma lik n levande.
Knns dock som en tveksam metod att ta till
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agarebagare
Av franska vnner och kollegor kan jag bekrfta att spnningen redan r otroligt hg. Det har bara i r skett 5-6 terrorrelaterade incidenter med koppling till muslimer.
Jag vet det, r insatt i terror p fransk/parisisk mark av naturliga skl. Islam kommer f det svrt i FR (srskilt i Paris) i framtiden, men det kommer att kosta alla sekulra samhllen i EU att g emot islamisterna. They are here, and they will not take no for an answer...

Hoppas verkligen att inte frtryckta hijabprydda kvinnor antastas, vilket ofta varit fallet, d det r de islamistiska gubbdjflarna med sin kvinnofrtryckande agenda (direkt inspirerade av vissa imamer / koranverser) som ska stllas mot vggen i frsta hand. vervakning av jihadistiska franska imamer/jihadister/mosker blir ett obligatorium frn och med nu, gissar jag.

Franska folket rasar idag, enligt de kllor jag ftt in (sms, telefonsamtal, epost etc). Jag frstr dem.
Citera
2015-11-14, 17:41
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Nej, inte n. Det r mnga som saknas och mnga som skall identifieras.

enligt lnk ovan s kommer bda tv frn Vsters
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in