2015-11-14, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Tnk vilken skerhet det kommer att vara p fotbolls EM nsta r... (i Frankrike)

Det kommer att vara nstan helt omnsklig skerhet.

Skerheten kring ett sdant arrangemang r redan sjukt. Titta bara p Salt Lake City och London.

ker du dit rkna med att f vska mm kollad nr du gr in p omrden med mycket folk. Men annars pverkar det inte speciellt mycket.
Citera
2015-11-14, 03:40
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det finns olika uppgifter om antalet dda och klagarens siffra bygger nog p en uppskattning baserad p polisens uppgifter. Jag har tror helt enkelt inte att han vet det exakta antalet, det kan vara mer eller mindre n 120.
Det tror inte jag heller att han vet, men det r ju en frdel att frhlla sig till konfirmerade siffror istllet fr att lta fantasin skena och gra ngot slags uppskattningar.
Citera
2015-11-14, 03:41
Medlem
selvovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polisfitta
Lste att Uefa funderar p att flytta EM frn Frankrike
Lnk? Knns spontant som att det vore att lta terroristerna vinna.
Citera
2015-11-14, 03:41
Medlem
TinTims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proclaimer
Var det drfr polisen inte ingrep dr? Borde man inte ha hrt skottlossningen?

Allt hnde ju relativt snabbt. ven om man vet att folk blir mrdade kan man inte springa in och hoppas p det bsta. Ingngar kan ju vara minerade, kan sitter 5 gm med automatvapen i bakhll etc etc.
Citera
2015-11-14, 03:42
Medlem
TrashteamSWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av selvovic
ftt lnk nnu?
Citera
2015-11-14, 03:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av selvovic

https://www.rt.com/news/226915-euro-...reat-football/
Citera
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Det tror inte jag heller att han vet, men det r ju en frdel att frhlla sig till konfirmerade siffror istllet fr att lta fantasin skena och gra ngot slags uppskattningar.

Men 120 r ocks en uppskattning. Sjlv njer jag mig i nulget med att konstatera att minst 100 personer har mrdats i den hr muslimska terrorattacken.
Citera
Medlem
Herr-Fantasis avatar
Lng trd, s frgan har kanske redan florerat x antal gnger eller kommit p tal vid flertal tillfllen.
Men hur mnga tror ni kommer ha behvt stryka med tillslut av detta nr allt kommer omkring i slutndan?
Citera
2015-11-14, 03:44
Medlem
Burkbubbas avatar
"Cirka 150 dda och runt 100 skadade. Ddssiffran kommer att stiga rejlt kommande timmar"
- TV4
Citera
2015-11-14, 03:44
Medlem
selvovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 49450
Du menar Wikipedia? Herregud...
Vad snackar du om? Gick nu in p wikipedias huvudsida och klickade mig in p parisattackerna, str noll om IS dr fr tillfllet. Och tjommen jag skriver med hvdar att det redan tidigt var "bekrftat". Frst att jag inte skriver att de inte gjorde det. Men det r viktigt att hlla isr vad som r bekrftat och inte.
Citera
2015-11-14, 03:45
Medlem
Proclaimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TinTim
Allt hnde ju relativt snabbt. ven om man vet att folk blir mrdade kan man inte springa in och hoppas p det bsta. Ingngar kan ju vara minerade, kan sitter 5 gm med automatvapen i bakhll etc etc.

Sant. En kvart talades det vl om? Undrar om stllet har bra ljudisolering med tanke p att det r en konserthall som ligger s pass centralt?
Citera
2015-11-14, 03:45
Medlem
selvovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polisfitta
https://www.rt.com/news/226915-euro-...reat-football/
Grymt, uppskattas!!

EDIT: Efter att ha lst str dr inget om att de funderat p att flytta msterskapet, skerhetsnivn lr vl vara utver det vanliga som mnga hr redan spekulerat i dock.
Senast redigerad av selvovic 2015-11-14 kl. 03:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in