2007-05-03, 14:32
Medlem
missCranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2500
Till min barndomsvän
- Du och jag kommer alltid höra ihop, en dag kommer vi stå där med kuken i arslet på varandra

Han var min sitter och tram irriterad vid tillfället så det var lite lustigt Tänkte i min dexxade hjärna att vi en dag skulle vara så tvugna helt enkelt

En fråga bara. Varför säger alla att man hamnar i glasslandet på Dxm? Ser det lite varstans, vad menas med det helt enkelt?

Det var min bror som jag hörde det av första gången.
Du vet, det känns ju lite som att man smälter på DXM, liksom sjunker igenom allt. Tycker det är ett utmärkt ställe det där glasslandet.. det hör man ju bara på namnet.
Citera
2007-07-05, 13:06
Medlem
weazs avatar
- får möss vara blåa eller vill dom bara inte?

- jag tappade bort mitt tetrapack

- ska landa mitt plan på mcdonalds i paris, ska du ha något?

- vem skulle vinna? lasse kroner mot två flygande pistagenötter? (pistagenötterna vann)

allt på en och samma gång igår.. låg på rygg på golvet med fötterna upp mot taket och hade headset med microfon på mig.. snackade med en nykter polare i ventrilo
Citera
2007-07-05, 14:33
Bannlyst
"Dxm,Vuxna män gör saker tillsammans!"

"Snälla,sluta prata jag orkar bara inte,dem är ute efter mig. "

"Jaa,alla jävla ljuger!"

"När ska ni fatta? Dem kommer ju aldrig fatta vilken värld vi är i."

"Ta det lugnt,jag ska smeka dig till soluppgången,tills du slutar vara rädd."
Citera
2007-07-05, 19:24
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamer*
"Dxm,Vuxna män gör saker tillsammans!"

"Snälla,sluta prata jag orkar bara inte,dem är ute efter mig. "

"Jaa,alla jävla ljuger!"

"När ska ni fatta? Dem kommer ju aldrig fatta vilken värld vi är i."

"Ta det lugnt,jag ska smeka dig till soluppgången,tills du slutar vara rädd."

På något sätt så känns det som att det är lite väl mycket undertryckt homosexualitet än vad som är hälsosamt i din kompiskrets.
Citera
2007-07-05, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
På något sätt så känns det som att det är lite väl mycket undertryckt homosexualitet än vad som är hälsosamt i din kompiskrets.

jag vet.
Citera
2007-07-05, 21:36
Medlem
Delegalizes avatar
Det var ett tag sen så jag kommer inte ihåg alla, men har några som fastnade i minnet heh

När jag reser mig ur soffan för att gå ut och ta en klunk vatten utbrister min vän "neej åk inte till Canada utan mig, svampen kommer hitåt" för att några sekunder senare när han kollar sig omkring och inser hur mycket plats det nu blev åt honom säga "han är borta, äntligen kan jag rulla runt!" vilket han även gör, vilket resulterar i en rejäl krock med bordet och ett fint blåmärke
Citera
2007-07-05, 22:00
Medlem
Tord_Ywels avatar
Reser mig ur sovan, haltar fram till spegeln och spegler mig noga och länge och säger: Profeten har fått munsår. Vad ska profeten göra?
Citera
2007-07-06, 01:37
Medlem
andreas_nilssons avatar
Set&Setting: I en säng ensam

"det är fan såhär en buss skulle se ut när man var dexad"
Citera
2007-07-06, 12:07
Medlem
Periods avatar
"du går som en anka!!"
"nej alltså, om vi betalar så får vi köpa det" (vi hade ett samtal innan vi köpte tuggumi på ICA, som förövrigt aldrig blev av)

och DXM har blivit skitsvårt att få tag på i Sverige, skitjobbigt. Finns det några bra internetleveranssidor kvar (även utländska)? Tacksam för PM
Citera
2007-07-06, 13:32
Medlem
Nålkåts avatar
"Jag har blivit så dum, så jävla dum! Ååh, jag är så otroligt jävla fittnegerdum! Va dum jag är! Ååh, jag är så dum. Fan va dum jag är!"
Citera
2007-07-06, 13:37
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nålkåt
"Jag har blivit så dum, så jävla dum! Ååh, jag är så otroligt jävla fittnegerdum! Va dum jag är! Ååh, jag är så dum. Fan va dum jag är!"

Härligt att se någon mer använda ord som fittneger.
Fittröv, fittbög och bögneger är också höjdare.

Ont: En polare har filmat när jag sitter och sjunger "kom inte från medeltiden" i samma melodi som den klassiska björne-melodin "skyll inte på hugo"
Citera
2007-07-06, 13:42
Medlem
Nålkåts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Härligt att se någon mer använda ord som fittneger.
Fittröv, fittbög och bögneger är också höjdare.
Precis!

Bäst är det när man hakar upp sig och måste fortsätta på ordet länge. Så det blir typ "Ååh, jävla fittnegerfittfittanegerdolmekaknegerburkdolktolkfi ttrövhårskit!"

Skrattanfallen är ett faktum då såna saker låter väldigt kul i dexade öron.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in