Citat:
Ursprungligen postat av
Adseyi
Ny upplaga kommer i januari om du är intresserad. Jag har själv inte läst den men ska nog läsa den nya när den kommer ut.
Vad för ny upplaga är det då? Det är inga ändringar av originalet som har gjorts hoppas jag. Likt det gamla och det nya testamentet.
Har själv tänkt tanken på att någon gång läsa den boken, skulle nog vara intressant. Har bara läst lite citat och utdrag ifrån den men jag kan förstå att den var en bästsäljare under 30-talet.
Hitler är en mycket intressant person och det finns även många bra saker som han gjorde också.
För de intresserade så hatade han bl.a. Den internationella bankkartellen, och löste inflationen på ca 1,5 år. Inte dåligt alls plus att han vägrade ge vika för finanseliten, en hela folkets man.
Naturskyddslagar, jaktsäsonger och jaktkvoter, antirökningskampanjer, 18 årsgräns på cigg är ett axplock av några saker som Hitler var först med.
Sök på the speech they don't want you to hear, så finner ni en Youtube film där Hitler ger ut sina anledningar till varför han förklarade krig mot USA. Krig må vara ett helvete men jag tycker hans anledningar är mycket godtagbara.
Citat:
Ursprungligen postat av
impasto
Synd att den inte kommer innan jul, hade varit kul att trolla släkten på julafton genom att ge alla var sitt ex så dom sätter glöggen i halsen
Hahaha kan bara se det framför mig. Skulle vara en jävligt kul scen faktiskt.