Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Bagdad-Bob? Det var allt en märklig liknelse. Så du tror att Lilian är uppe och skuttar omkring, eller vad är din förklaring till att Snurrens mamma påstår sig ha sett henne? Jag vet ju att hon är långt framskriden i sin Alzheimers och är sängbunden. Knappast läge att kila in hos frissan då.
Men nu har du nog inte läst vad snurren skrev i sitt inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av Snurren
Åja, hovet har gått ut med att hon bor kvar på Villa Solbacken och det berättas att hon får hjälp att ta sig ut för att kunna leva ett så vanligt liv som möjligt. FB:are har sett henne både på systemet på Regeringsgatan där hon fick hjälp att köpa "bubbel", samt i en butik vid Karlaplan (Grosso). Jag känner min mamma väl och det finns ingen chans i världen att hon skulle se fel eller ljuga om detta. En frisersalong intill Strandvägen är ingen otänkbar plats för denna dam.
Du svarar med att säga att ALLA ser fel. Jo liknelsen med Bagdad Bob är slående, förnekare in i det sista.
Snurren skriver även bergsäkert att hans mor inte skulle se fel eller ljuga. Varför misstro det?
Framför allt varför ska vi tro på dig? Varför skulle dina källor vara trovärdiga? Har du ens talat om vilka dina källor är?
Inget tvivel om att Lillian sett bättre dagar men jag tror på Snurrens morsa 7 dagar i veckan tills dess att motsatsen är bevisad.