2005-11-03, 16:40
Medlem
Lassemans avatar
I förrgår vart jag bannad i FB chatten helt utan anledning. Inga synliga mods var inne iaf under tiden som det hände. Fine tänkte jag och skamset sket i den under resten av kvällen. Sen igår funkade allt som vanligt, men idag så hände det igen. Dock denna gång hade jag inte ens skrivit nåt på ett tag. Och nu kommer jag bara in och kan endast läsa vad folk skriver. Inget utav det jag skriver registreras.

Vad är det för fel. Har jag blivit bannad eller är det nån bugg som skräpar?
Har någon annan råkat ut för nåt liknande?
Citera
2005-11-03, 16:42
Medlem
Nikolajevitjs avatar
Det beror antagligen på autokick funktionen vid spammande, dvs om man skriver för många meddelanden under en kort tidsperiod. Jag vet inte exakta värdet men det handlar om några stycken per sekund.

Edit: Nu när jag läser lite mer noggrant så vet jag faktiskt inte vad det kan ha varit andra gången, om du inte skrev något... Chatten verkar ha en del barnsjukdomar.
Citera
2005-11-03, 16:42
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Låter som en bugg. Du kan inte bli bannad om det inte sitter en moderator inne på chatten och skriver ned dom kommandona samtisigt som du sitter där.

Pröva att radera alla cache-filer och temp internet files.
Citera
2005-11-03, 16:45
Medlem
Lassemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tippi Hedren
Låter som en bugg. Du kan inte bli bannad om det inte sitter en moderator inne på chatten och skriver ned dom kommandona samtisigt som du sitter där.

Pröva att radera alla cache-filer och temp internet files.

Har rensat allt både kakor, temp filer och fan och hans moster. Men problemet kvarstår.
Citera
2011-09-05, 17:20
Medlem
joeblowmans avatar
Jag blev bannad i chatten utan förklaring heller varning. Jag var i gång att diskutera mina avslöjningar angående Södertäljenätverket, Moderaterna, SD, Ekeroth, PI och 4chan.
Citera
2011-09-05, 18:35
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeblowman
Jag blev bannad i chatten utan förklaring heller varning. Jag var i gång att diskutera mina avslöjningar angående Södertäljenätverket, Moderaterna, SD, Ekeroth, PI och 4chan.
Du är under omröstning för ett regelbrott. Läs FAQen om hur man går tillväga om man vill diskutera moderatorsåtgärder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in