2015-11-08, 00:57
Medlem
Hej, jag är en väldigt smal kille på 23år som är sällan hungrig och har svårt att gå upp i vikt. Jag onanerar väldigt mycket och ofta och undrar om de kan vara onani som hindrar mig att gå upp i vikt?
Citera
2015-11-08, 01:00
Medlem
Knappast. Runkar du inte, så kommer det ut tillsammans med urinen ändå cirka var 6-7 dag. Du kanske inte hinner med att äta, om leker så mycket med snorren? Ta en lunch-break.
Citera
2015-11-08, 01:04
Medlem
Grovedarks avatar
Nej. Det som hindrar dig från att gå upp i vikt är att du äter alldeles för lite.
Citera
2015-11-08, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diesel300
Hej, jag är en väldigt smal kille på 23år som är sällan hungrig och har svårt att gå upp i vikt. Jag onanerar väldigt mycket och ofta och undrar om de kan vara onani som hindrar mig att gå upp i vikt?

Hur många kalorier bränner man på ett onani? Hur många gånger per dag, samt hur lång tid är du aktiv när du onnanerar? Skulle du uppskattningsvis kunna säga medelpuls under skinnbanjon.

Puls över 160 så förbränner du kolhydraterna i kroppen.
Citera
2015-11-08, 01:08
Medlem
Uphills avatar
Förubbla/tredubbla runkandet och se om du börjar förlora vikt då.
Glöm bara inte att väga dig varje dag.

Liedl har bra vågar för 99:-
Citera
2015-11-08, 01:10
Medlem
onanerar mellan 2-5gånger per dag
Citera
2015-11-08, 01:21
Medlem
Jogens avatar
Vad fan pojk, du har väl två händer. Runka med högern (om du nu är högerhänt) samtidigt som du äter med vänstern. Att slänga ihop lite enkelt käk kan du även lära dig att göra med ena handen och runka samtidigt som du går till och från köket, ser jag inte heller att det inte skulle funka. Hitta nu en bra rutin på detta, så ska du se att det ordnar sig.
Citera
2015-11-08, 06:15
Citat:
Ursprungligen postat av diesel300

Du kanske bara bränner fett snabbt, jag är nästan 1.80 lång och väger 55 kilo. Så finns många anledningar till att man inte går upp i vikt, svårt att tro att onani är anledningen för dig, men jag kan ha fel.
Citera
2015-11-08, 09:20
Medlem
Slints avatar
Det beror väl på hur stor sats du lägger varje gång du runkar. Sen hur intensiv du är med runkhanden. Går helt klart åt kalorier att runka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in