• 1
  • 2
2016-01-10, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Well dom vet alla att du är en madrass och vill smaka. Hur många av dom har du knullat?

Nåra har jag haft långa nätter med, andra har bara klämt o sånt.

Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Är det olika i gänget var gång eller är det samma? Blir smekningar besvarade blir man ju lite mer vågad efter hand. Måste ju vara en korkad kille om han vill dela dig med andra. Han kan ju dock ha pratat om dig så att de andra blir sugen på dig och passar på om han lämnar rummet!

Han har nåra olika gäng, han är ju inte min kille.
Citera
2016-01-10, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summan
Nåra har jag haft långa nätter med, andra har bara klämt o sånt.

Han har nåra olika gäng, han är ju inte min kille.
Då är du betraktad som ett lätt byte som mer än gärna släpper till. Är det detta rykte du vill ha, gängets egna lilla slampa?
Citera
2016-01-11, 09:28
Medlem
Vad spelar det för roll?
Sålänge alla inblandade trivs är det ingen som ska bry sig.
Citera
2016-02-14, 17:55
Medlem
Ikväll ska jag ha sex med 2 av dem samtidigt, blir första gången.
Citera
2017-05-01, 15:27
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Summan
Umgås med en kille som jag har fantastiskt sex med då och då. Han har killkompisar som vi många gånger umgås och festar med. Vid olika tillfällen har vi varit många och plötsligt blir jag lämnad ensam med någon av hans kompisar och vi är avslappnade för att det är helg, den sköna stämningen blir då mer och mer lekfull tills jag då plötsligt känner att det blir mer och mer sexuella smekningar och kläm när det i början bara va oskyldig beröring.

Kan killen jag haft sex med ha kommit överens med sina kompisar om att de ska få njuta av mig eller är det bara slumpen som upprepar sig gång på gång? Va tror ni? Till utseende har jag ett mycket vackert och sött ansikte och känner mig bekväm i min kropp som är minst 8/10.

Alla dina trådar handlar ju om att sno andras killar, så JA.. Du har nog ett förbrukat rykte, dom skrattar och pratar om dig sen förståss
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in