2015-11-07, 20:46
Medlem
lemonzhellos avatar
Har han någon sorts personskydd fortfarande?
Citera
2015-11-07, 20:47
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemonzhello
Överväger du något?
Citera
2015-11-07, 20:53
Medlem
Han väntar på att det ska lugna ner sig, och sen ta en plats i någon bolagsstyrelse. Precis som Göran Persson, fast han fick vänta länge. I övrigt tror jag att hans ressentimenta jag inte har några som helst problem med att Sverige går under. Han har liksom övrig höger dolt egen inkompetens under skitfolkets rättighet, dvs. folk med pengar har rätt att förinta Sverige, för att de är så fina och fint tänkande och fint generösa.

Skadedjur är fina djur!! Det är modern häger!
Citera
2015-11-07, 21:01
Medlem
Snapcounts avatar
Han har ett sjujävla stånd.., som en kåt, kokainpåverkad 19 åring !

För när nu hela kalaset skall betalas.., så kommer man att peka finger på naiva Löfven & MP..

(inte på strategen bakom: Reinfeldt)

"Tacka" honom för allt skit som nu Sverige kommer att uppleva inom 10 år !
Citera
2015-11-07, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Det är det uppenbart vansinniga i den planen (det finns hårda kvantitativa fakta på värderingarna i MENA-kultur-länderna att tillgå), som gör att jag inte tror att han är lika intelligent som han är manipulativt skicklig.

Och det gör att jag, utan att känna till hans barndom, lutar åt att han snarare är psykopat än sociopat.

Man får inte förväxla manipulativ förmåga med intelligens.

Jag drog till med Sociopat då det kändes som mildare rent intuitivt; man vill ju inte överdriva en så allvarlig sak. Och till syvende och sist är ingen i tråden psykiatriker?

Jag googlade nu: sociopath vs psychopath.

Intressant läsning:

http://www.webmd.com/mental-health/f...ath-difference

Jag såg honom på TV för ett tag sedan och han verkade helt oberörd av det som pågår. Han verkade självcentrerad och glad, fast med en hård yta. Ytan kan också bero på någon slags medicinering?

Detta är också anmärkningsvärt:
https://www.youtube.com/watch?v=fYXh1-aQuHE

Mitt helhetsintryck är att det lutar helt klart åt att han är Psykopat faktiskt.

--------------

Edit: Jag får dåligt samvete när jag skriver detta, det är hårda ord, det måste jag medge.
Men titta på vilken kris han har tagit in Sverige i. Jag måste få klaga när mitt land är under invasion.
Senast redigerad av ImamReinfeldt 2015-11-08 kl. 00:10.
Citera
2015-11-08, 00:12
Medlem
Reinfeldt framstår som en självcentrerad människa, så han bryr sig nog mer om hur hans boks försäljningssiffror ser ut (halvvägs, usch den var tråkig). Tror inte han bryr sig om Sveriges utveckling för fem öre annars skulle han nog vara mer involverad i vad Batra håller på med, men han lyser väldigt starkt med sin frånvaro. Han plottrar nog rätt mycket på hans hemsida och flummar runt på olika evenemang här och var i världen med andra i Bilderberg gruppen.
Citera
2015-11-09, 17:19
Medlem
Med tanke på Ms utspel så kan man ju fråga sig om Fredrik Reinfeldt nu vill fortsätta att vara medlem i partiet?
Citera
2015-11-09, 21:15
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlVonSinghalinne
Med tanke på Ms utspel så kan man ju fråga sig om Fredrik Reinfeldt nu vill fortsätta att vara medlem i partiet?
Samma tanke slog mig - det verkar som om moderaterna med den av Reinfeldt handplockade efterträdaren Batra gör en 180-graders-sväng från Reinfeldts linje. Å andra sidan har jag inte hört att några moderater uttalar sitt avstånd från Reinfeldts person, men det betyder ju inte att det inte skulle kunna finnas sådana känslor. Fast själv tror jag att det skall mycket till innan Reinfeldt skulle lämna moderaterna. Han gillar nog att vara hedersgäst på diverse kongressmiddagar med mera.
Citera
2015-11-09, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Samma tanke slog mig - det verkar som om moderaterna med den av Reinfeldt handplockade efterträdaren Batra gör en 180-graders-sväng från Reinfeldts linje. Å andra sidan har jag inte hört att några moderater uttalar sitt avstånd från Reinfeldts person, men det betyder ju inte att det inte skulle kunna finnas sådana känslor. Fast själv tror jag att det skall mycket till innan Reinfeldt skulle lämna moderaterna. Han gillar nog att vara hedersgäst på diverse kongressmiddagar med mera.

Nog inte omöjligt att han vill göra en Carl Bildt och komma tillbaka när han tröttnat på lobby jobben och bidraget från Riksdagen.
Citera
2015-11-09, 22:24
Medlem
lemonzhellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemonzhello

Ingen som vet?
Citera
2015-11-12, 15:42
Medlem
Menveds avatar
Lyssna gärna på den här intervjun med Reinfeldt från idag:

http://na.se/nyheter/orebro/1.325590...oka-extremism-

Det blir så tydligt vilken motivationen för en sådan här människa är. Det handlar inte om att hjälpa människor på flykt, bara om att byta ut svenska folket, att slå sönder en etnisk grupp för att försvaga den. Det är allt. Inte ens att införa det nyliberala samhället tycks vara viktigt. Bara att förstöra.
Citera
2015-11-12, 15:43
Medlem
sjalvebastedrangs avatar
NA via Avpixlat: http://avpixlat.info/2015/11/12/fred...-mer-oppenhet/

Reinfeldt. Liket lever. Teflonkostymen är på. Floskelgeneratorn fulladdad. Hundvalpigheten. Och spritt språngande galen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in