2006-11-08, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WGE
Okej, Jag vart nöjd med min iaf
Jaha, det är nog 99% av som har en tatuering som är yngre en 6 månader.

Citat:
Om du nu vet hur en tattuering ska göras så kan du ju kasta upp en bild på dina egena.
Skulle jag säkert kunna göra, har faktist gjort just detta med 2 av mina mer misslyckade jobb. Misslyckade må de två vara men inte så dåligt placerade som din tibajs.
2006-11-08, 19:55
Medlem
WGEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quid
Jaha, det är nog 99% av som har en tatuering som är yngre en 6 månader.

Skulle jag säkert kunna göra, har faktist gjort just detta med 2 av mina mer misslyckade jobb. Misslyckade må de två vara men inte så dåligt placerade som din tibajs.

Lägg upp dom du!
Vad är de som gör att min är så dåligt placerad då?
2006-11-08, 20:33
Medlem
Citat:
Lägg upp dom du!
Nej det kommer jag inte att göra då vissa av mina ska försvinna, en annan är minst ett dygn under nålen från att vara färdig samt att jag har inget behov av fläka ut "min" konst just nu.

Citat:
Vad är de som gör att min är så dåligt placerad då?
Tja låt oss för enkelhetens skull titta på den vänstra bananen och hur dess krökning går tvärt emot bröstmuskelns form.
Ett sådant klaversteg sticker i mina ögon och är just på grund av dess form alldeles för iögonfallande och gör så att du inte ser tatueringen i sin helhet utan fokus läggs på just ett par fel vända sträck.

Det är du själv som har kladdat den där, va?
2006-11-08, 22:12
Medlem
kolabolls avatar
Citat:
Nej det kommer jag inte att göra då vissa av mina ska försvinna, en annan är minst ett dygn under nålen från att vara färdig samt att jag har inget behov av fläka ut "min" konst just nu.

Tja låt oss för enkelhetens skull titta på den vänstra bananen och hur dess krökning går tvärt emot bröstmuskelns form.
Ett sådant klaversteg sticker i mina ögon och är just på grund av dess form alldeles för iögonfallande och gör så att du inte ser tatueringen i sin helhet utan fokus läggs på just ett par fel vända sträck.

Uuum, ursäkta min ovisshet men... varför klagar du på andra när du själv inte vågar visa det du har?
2006-11-08, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolaboll
Uuum, ursäkta min ovisshet men... varför klagar du på andra när du själv inte vågar visa det du har?
Du lider tyvär inte av ovisshet utan är helt dum i huvudet, din ordblinda jävla mongotomte.
Läs vad jag skriver innan du försöker vara stöddig:
Citat:
Det betyder att jag redan har tagit mig tid att inte bara ladda upp två(2) bilder på två(2) helt olika tatueringar på helt olika delar av min kropp utan även författat två(2) olika inlägg där jag även har inkluderat bildernas respektive URL(webbadress). Om du nu frågar fröknarna på daghemmet imorgon om de kan visa dig hur Flashbacks sökfunktion fungerar så kanske de kan hjälpa dig att hitta dessa två(2) inlägg skrivna av mig, Quid.
Puckot med en gubbe i nacken... - Skrivet: 06-07-24, 12:25
Bandlogga på ett obskyrt finskt metal band. - Skrivet: 06-08-27, 15:55

Och du det här är även en tråd där man visar upp sina tatueringar på både gott och ont, jag har för fan all rätt att påpeka ifall jag anser att någons tatuering är skitful, dumt placerad, dåligt gjord, illa omhändertagen eller enbart totalt misslyckad.
Nu tycker jag att du, kolaboll tar din fula jävla palestinasjal och sticker här ifrån illa kvickt så vi vuxna, mer civiliserade användarna kan diskutera någonting som ligger oss varm om hjärtat.
2006-11-09, 11:17
Medlem
Liten_smurfs avatar
Citat:
http://i88.photobucket.com/albums/k179/WGKUK/PA130062.jpg

Där har ni min tattoo iaf
Gjorde den 13/10-06
Fredag den 13e för dom som inte kollar i kalendern
Finns snyggare mönster men det var iaf smakfullt att den inte är helt ifylld.
Du kan väl lägga upp en lite ljusare bid med och framifrån så man ser den bättre?
2006-11-09, 12:46
Medlem
MisterGGs avatar
Två inlägg raderade för OT.

Tråder tar upp bilder på folks tatueringar och diskussioner kring dom. Inte hurvida man är ett prepubertalt adhd-slyngel.

//Mod
2006-11-09, 13:02
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG
Två inlägg raderade för OT.

Tråder tar upp bilder på folks tatueringar och diskussioner kring dom. Inte hurvida man är ett prepubertalt adhd-slyngel.

//Mod
Och jag editerade ett inlägg som citerade ett raderat inlägg.

//Mod
2006-11-09, 13:57
Medlem
McRills avatar
Citat:
Misslyckade må de två vara men inte så dåligt placerade som din tibajs.

blev bara lite nyfiken på att veta vad det var med placeringen som du tyckte var så fel...? var det att den inte föjde kroppens linjer eller?
2006-11-09, 14:07
Medlem
WGEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liten_smurf
Finns snyggare mönster men det var iaf smakfullt att den inte är helt ifylld.
Du kan väl lägga upp en lite ljusare bid med och framifrån så man ser den bättre?

Skönt att nån är trevlig iaf

http://i88.photobucket.com/albums/k179/WGKUK/PA130061.jpg
Är den bättre?
2006-11-09, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McRill
blev bara lite nyfiken på att veta vad det var med placeringen som du tyckte var så fel...? var det att den inte föjde kroppens linjer eller?
Tyvär kan jag inte göra det, har tittat, tittat igen och igen och ett par gånger till men kan inte hitta vad felet sitter bara att någonting är fel med just placeringen.

Lite mer åsikter:
Gömde dem i en spoiler så folk som börjar blöda näsblod av att läsa "dumma" texter inte skall behöva lida i onödan.
2006-11-09, 14:08
Medlem
WGEs avatar
Citat:

Lägg upp dina innan du börjar gnälla på andras.
Tkr du börjar bli bra störig nu faktist

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in