Citat:
Ursprungligen postat av kolaboll
Uuum, ursäkta min ovisshet men... varför klagar du på andra när du själv inte vågar visa det du har?
Du lider tyvär inte av ovisshet utan är helt dum i huvudet, din ordblinda jävla mongotomte.
Läs vad jag skriver innan du försöker vara stöddig:
Citat:
Ursprungligen postat av Quid
Skulle jag säkert kunna göra, har faktist gjort just detta med 2 av mina mer misslyckade jobb. Misslyckade må de två vara men inte så dåligt placerade som din tibajs.
Det betyder att jag redan har tagit mig tid att inte bara ladda upp två(2) bilder på två(2) helt olika tatueringar på helt olika delar av min kropp utan även författat två(2) olika inlägg där jag även har inkluderat bildernas respektive URL(webbadress). Om du nu frågar fröknarna på daghemmet imorgon om de kan visa dig hur Flashbacks sökfunktion fungerar så kanske de kan hjälpa dig att hitta dessa två(2) inlägg skrivna av mig,
Quid.
Puckot med en gubbe i nacken... - Skrivet: 06-07-24, 12:25
Bandlogga på ett obskyrt finskt metal band. - Skrivet: 06-08-27, 15:55
Och du det här är även en tråd där man visar upp sina tatueringar på både gott och ont, jag har för fan all rätt att påpeka ifall jag anser att någons tatuering är skitful, dumt placerad, dåligt gjord, illa omhändertagen eller enbart totalt misslyckad.
Nu tycker jag att du,
kolaboll tar din fula jävla palestinasjal och sticker här ifrån illa kvickt så vi vuxna, mer civiliserade användarna kan diskutera någonting som ligger oss varm om hjärtat.