Flashback bygger pepparkakshus!
2015-11-06, 14:56
Medlem
Hej!

Är på gång att beställa ett gäng t-shirtar för att lägga tryck på och sedan sälja.

Var inne hos textilgrossisten i Stenungsund och kollade på deras t-shirts, men var inte helt nöjd med dess utseende. Kragarna på t-shirtarna var det jag störde mig på hos dem.

Har ni några tips om vart man kan köpa större kvantiteter t-shirts med bra kvalitet, och som ser bra ut?

Vet ni vart t.ex brothers och andra klädaffärer köper sina från?

Mvh
Lasse
Citera
2015-11-06, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LasseBildoktor
Hej!

Är på gång att beställa ett gäng t-shirtar för att lägga tryck på och sedan sälja.

Var inne hos textilgrossisten i Stenungsund och kollade på deras t-shirts, men var inte helt nöjd med dess utseende. Kragarna på t-shirtarna var det jag störde mig på hos dem.

Har ni några tips om vart man kan köpa större kvantiteter t-shirts med bra kvalitet, och som ser bra ut?

Vet ni vart t.ex brothers och andra klädaffärer köper sina från?

Mvh
Lasse
Det är nog inte i Stenungsund.
Sök online och köp inte i Sverige så kan du få ned priserna, antagligen.
Citera
2015-11-06, 15:20
Medlem
Det mesta tillverkas Kina, men om du vill gå mot strömmen så finns Resteröds i Ljungskile om du hellre satsar på kvalitet före kvantitet. En annan tillverkare som många använder sig av är annars James Harvest, lite billigare men helt ok.
Citera
2015-11-06, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Det mesta tillverkas Kina, men om du vill gå mot strömmen så finns Resteröds i Ljungskile om du hellre satsar på kvalitet före kvantitet. En annan tillverkare som många använder sig av är annars James Harvest, lite billigare men helt ok.

Tackar för tipsen!

Vet du möjligtvis vad Resteröds har för ungefärliga priser på sina t-shirts? Hittar inget om det på deras hemsidor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in