Flashback bygger pepparkakshus!
2015-11-05, 10:01
Medlem
Idag när jag satt på bussen och skulle lägga ner datorväskan i min väska gasade bussen och den flyger ur mina händer ner på golvet. Det var plastgolv ca 1,5 meter. Väskan är väll i helt ok kvalité samt golvet var av plast, men fallet slutade med en "duns". Fick panik och trodde datorn gick sönder...
Dock verkar allting funka som det ska 😅
Detta är första gången jag ens tappat en dator lite och började googla såklart. Allt jag får fram på forum osv är att deras dator Gick sönder vid fallet.
Brukar macbooks gå sönder vid fall och jag hade tur? Har ni tappat och dom hållit?
Senast redigerad av hp15 2015-11-05 kl. 10:04.
Citera
2015-11-05, 10:06
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hp15
Idag när jag satt på bussen och skulle lägga ner datorväskan i min väska gasade bussen och den flyger ur mina händer ner på golvet. Det var plastgolv ca 1,5 meter. Väskan är väll i helt ok kvalité samt golvet var av plast, men fallet slutade med en "duns". Fick panik och trodde datorn gick sönder...
Detta är första gången jag ens tappat en dator lite och började googla såklart. Allt jag får fram på forum osv är att deras dator Gick sönder vid fallet.
Brukar macbooks gå sönder vid fall och jag hade tur? Har ni tappat och dom hållit?

Du tappade din dator och den höll? Thanks for sharing och carry on.
Citera
2015-11-05, 10:43
Medlem
Mr.Mittenss avatar
Var glad att den inte gick sönder. What else?
Citera
2015-11-05, 11:02
Medlem
ChillaMeLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hp15

Beror väl helt på från vilken höjd datorn faller och slår i backen?
Ja jag har tappat min och den har klarat sig. Jag startade däremot inte en tråd på flashback om det eftersom det är totalt ointressant för alla andra att veta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in