Citat:
Ursprungligen postat av
berenpxx
Enligt UNCHR kommer 700 000 flyktingar till Europa i år. Nästa år blir det minst lika många. Någon prognos för 2017 och längre fram har jag inte sett, men jag antar att nivåerna kommer att fortsätta vara på en mycket hög nivå. Vi bevittnar nu en folkvandring som vi inte har sett sedan Romarrikets undergång.
Så jag befarar att det vi nu ser i Sverige är bara början. Det håller inte att gå ut och säga att vi inte har någon kapacitet kvar. Om inte Europa kan stoppa flyktingarna vid den yttre gränsen är det totalt kaos som väntar. Jag orkar inte ens tänka på följderna.
Det behövs en lösning liknande den som Australien använder sig av. Inga flyktingbåtar släpps in. De eskorteras alla till Papua Nya Guinea. Flyktingarna får ett ultimatum, stanna och bli nybyggare i Papua Nya Guinea eller åk hem! Inga undantag!
Och av dessa 700.000 i Europa kommer 90% eller mer söka sig till paradiset i norr. Alltså oss.
Jag undrar hur sjuklöver väljare känner just nu. Att inse det faktum att Sverigedemokraterna hade rätt eller i all fall mer rättare politik och värderingar.
Intressant..