2015-11-03, 13:25
Medlem
barkeepers avatar
Hej ,

Om jag vill växla in runt 15.000 dollar som jag har kontant in till mitt svenska bankkonto, hur går det till? Min bank (Danske Bank) har ingen kontanthantering, utan hänvisar till Forex, där kan dom sätta in pengarna direkt på mitt konto säger banken.

Barkeeper
Citera
2015-11-03, 14:21
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Hej ,

Om jag vill växla in runt 15.000 dollar som jag har kontant in till mitt svenska bankkonto, hur går det till? Min bank (Danske Bank) har ingen kontanthantering, utan hänvisar till Forex, där kan dom sätta in pengarna direkt på mitt konto säger banken.

Barkeeper
Som banken sa.
Citera
2015-11-03, 14:40
Medlem
Jagarjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Hej ,

Barkeeper

Då är möjligen ett förslag att göra ungefär som banken säger? (Jag har också Danske Bank, för övrigt, och det fungerar alldeles utmärkt att göra som de säger - att växla på Forex och be att få pengarna insatta på ditt bankkonto i Danske.
Citera
2015-11-03, 14:50
Medlem
Forex köper dollar för 8.23 (Kurs = 8.57). Du har ju relativt mycket pengar så du förlorar många sköna kronor på detta.
Senast redigerad av 0la 2015-11-03 kl. 14:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in