Citat:
Ursprungligen postat av
Carma
Varfr duschar du alltid efter sex om killen har kommit i dig men inte s ofta annars? Om det r fr att inte lukta ckligt s betyder det att killens sperma gr att du lukta ckligt? Din kropp producera urin varje dag men det luktar inte lika mycket som nr det kommer in lite sperma? Luktar sperma mer n urin?
Varfr jmfr du en kroppsvtska frn en annan mnniska med din egen urin som kommer frn din kropp? Det handlar inte om vad som luktar. Och ja, vntar jag i tv dagar med att tvtta mig efter att ha haft sex s luktar det definitivt surt och jvligt.
Om du inte kissar ut sperman och tvttar dig (frslagsvis med olivolja) s lper du strre risk fr att f infektioner, men det beror ju p hur din kropp fungerar ocks. Jag har en vn som fick svamp hela tiden och hennes gynekolog kom fram till att det r bst om hon inte lter sin pojkvn komma i henne. Sedan hon brjade flja det rdet har hon inte haft svamp.
Dessutom frstr jag inte varfr du tror att underlivet mr bttre av att tvttas ofta? Att man tvttar sitt underliv fr ofta r ju det som oftast leder till svampinfektioner. Var tredje dag fungerar utmrkt.
Flera av mina vnner, inklusive jag sjlv, har ftt tipset av gynekologer att tvtta med olivolja. Efter att jag brjade med det har fan mitt underliv mtt som en drottning.