2016-08-18, 21:45
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Kanske en löjlig jämförelse men det påminde om alla 120 gånger det har gått lite för bra på fm utan att ekonomin växt och alla spelare vill ha mer i lön, så sitter man där mot slutet av säsongen och får skifta halva laget. Det påminde lite för mycket om det.

Haha lite åt det hållet kanske. Det finns ju en anledning att vi tagit in sju(!) nya spelare på A-lagskontrakt i detta fönster.
2016-08-18, 22:59
Medlem
Signaturums avatar
http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/uppgifter-tinnerholm-nara-england-flytt/

Känns lite som en downgrade att spela i Championship.
Speciellt om man har ambitionen att spela i ett icke-hamrénskt landslag där shining förhoppningsvis är en bortblåst filosofi.

För Malmös skull kanske det är bra däremot, AT har inte riktigt utvecklats som man ville.
Missförstå mig inte, han är en krigare av rang och springer som ett djur på sin kant. Det är svårt att inte uppskatta en sådan spelare.
Däremot saknar han kvalité i fotbollens finare moment som avslut, passningar/inlägg och teknik.
Vet inte hur många givna lägen jag har sett Tinnerholm bränna och det verkar inte bli bättre.
Lägg sedan till att han knappast besitter en passningsfot värd sin vikt i guld
Kanske hade en flytt därför gynnat laget som kan ta in någon ny högerback
2016-08-18, 23:04
Medlem
regndroppens avatar
Någon som vet vilken klubb det rör sig om angående AT?
2016-08-18, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen

Leeds kanske?
2016-08-19, 19:36
Medlem
Citat:

Fulham.

http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/avslojar-fulham-visar-intresse-for-tinnerholm-vet-att-det-finns-intresse-fran/
2016-08-21, 01:47
Medlem
Gren på Blåvitt Inifrån.

Citat:
Mats Gren: Hur scoutades Scott?
http://blavittinifran.footballaddicts.com/#1259
2016-08-21, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum
http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/uppgifter-tinnerholm-nara-england-flytt/

Känns lite som en downgrade att spela i Championship.
Speciellt om man har ambitionen att spela i ett icke-hamrénskt landslag där shining förhoppningsvis är en bortblåst filosofi.

För Malmös skull kanske det är bra däremot, AT har inte riktigt utvecklats som man ville.
Missförstå mig inte, han är en krigare av rang och springer som ett djur på sin kant. Det är svårt att inte uppskatta en sådan spelare.
Däremot saknar han kvalité i fotbollens finare moment som avslut, passningar/inlägg och teknik.
Vet inte hur många givna lägen jag har sett Tinnerholm bränna och det verkar inte bli bättre.
Lägg sedan till att han knappast besitter en passningsfot värd sin vikt i guld
Kanske hade en flytt därför gynnat laget som kan ta in någon ny högerback

En downgrade att gå från Malmö till Fulham? Håller nog inte med dig där.
2016-08-22, 10:14
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
En downgrade att gå från Malmö till Fulham? Håller nog inte med dig där.

Framkom inte i artikeln jag länkade vilken klubb det gällde.

Hade lika gärna kunnat vara ett av dom sämre lagen i ligan som ville ha AT.
Ingen anledning till att vara näsvis
2016-08-22, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum
Framkom inte i artikeln jag länkade vilken klubb det gällde.

Hade lika gärna kunnat vara ett av dom sämre lagen i ligan som ville ha AT.
Ingen anledning till att vara näsvis

Snittlönen i Championship ligger på ca 115 000 kr i veckan, till skillnad från Allsvenskan där den "bara" är ungefär 20 000 i veckan. Så en flytt från Allsvenskan till Championship är nog sällan en downgrade, oavsett klubb.
2016-08-22, 13:56
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Snittlönen i Championship ligger på ca 115 000 kr i veckan, till skillnad från Allsvenskan där den "bara" är ungefär 20 000 i veckan. Så en flytt från Allsvenskan till Championship är nog sällan en downgrade, oavsett klubb.
Ligger den verkligen på så mycket i Championship?
2016-08-22, 13:59
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ligger den verkligen på så mycket i Championship?

Fast med väldigt stora skillnaden mellan botten och toppen.
2016-08-22, 14:02
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Jag såg i en artikel att Anton hade deklarerat förra året ca 2,5 mille. Vid ett snabbt överslag bör han gott och väl dubbla sin lön om siffrorna stämmer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in