Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Alltså inte för att vara sådan men ni tror på allvar att ni får 60 miljoner för en 16-åring? Kanske med klausuler så kan man komma upp i den summan men jag ställer mig väldigt tveksam till det hela.
Nej det tror jag inte. Halvera summan och då pratar vi fortfarande om en rekordförsäljning för vår del.
Citat:
Ursprungligen postat av
ville91
Gav bara dig så du kunde bilde dig en uppfattning. får AIK 30-40 miljoner plus en vidareförsäljning så är jag nöjd.
Tycker han har större potential än Zlatan hade när han var i Malmö FF... Men ni kanske visste att Zlatan skulle bli en världsspelare redan då?

GBG får bud på Engvall i vintras på 20-25 millar.. AIK borde få mer för Alexander Isak. Har aldrig skrivit att han är värd 60-80 miljoner.
Varför jämförs varenda spelare med Zlatan? Finns hundratals spelare som var bättre än honom mellan typ 15-18.
Citat:
Zlatan var nog granterat ej värd 80 miljoner när han spelade i malmö. Allt beror på hur mycket köparen vill betala
Garanterat ej? Nej Zlatan såldes bara för tredubbla när Ajax sålde honom vidare till Juventus.