2016-01-17, 19:39
Medlem
Tlagnojs avatar
Något lag som förväntar sig få in mer under detta fönster? Eller sitter man bara och väntar på att utländska lag ska vilja panikvärva någon innan det stänger?
2016-01-17, 19:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Något lag som förväntar sig få in mer under detta fönster? Eller sitter man bara och väntar på att utländska lag ska vilja panikvärva någon innan det stänger?

Bajare hoppas nog på 5 transfers till. 3st ut (Rennie, Fuhre och Linus) och två in.
2016-01-17, 19:53
Medlem
Gallachers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Den där har jag intecknat för länge sedan. Jag har förstått det som att han fortfarande håller en rätt hög klass och är bättre än både Yotun och Konaté. Jag undrar hur de har tänkt. Kommer någon av de två att lämna eller kommer någon av dem att spelas in på en annan position.

Har alltid sett Yotun mer som en yttermittfältare än back. Hans defensiva brister är helt för stora för att våga spela honom kontinuerligt som VB. Safari kommer att ingjuta en helt ny stabilitet och lugn i försvaret.
2016-01-17, 20:03
Medlem
nomadics avatar
Citat:

ÖSK saknar i nuläget två man i truppen. Det som ska in är en mittback samt en yttermittfältare som helst kan vikariera på topp om det skulle behövas. Almebäck eller Liverstam från HBK är fortfarande huvudalternativen på mittbacken och som offensiv förstärkning är Maic Sema det senaste ryktet.

Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Den där har jag intecknat för länge sedan. Jag har förstått det som att han fortfarande håller en rätt hög klass och är bättre än både Yotun och Konaté. Jag undrar hur de har tänkt. Kommer någon av de två att lämna eller kommer någon av dem att spelas in på en annan position.

Konate vore ett perfekt lån för oss. Han skulle bli tokordinarie i startelvan med tanke på att hans främsta konkurrent om platsen skulle heta Logi Valgardsson.
2016-01-17, 20:06
Medlem
csts avatar
Citat:
Vi kommer med all säkerhet att värva en anfallare, med stor sannolikhet även en offensiv mittfältare. Det är inte heller omöjligt att det tillkommer en reserv i defensiven. Så nej, fönstret är långt ifrån slut.
2016-01-17, 20:45
Medlem
Citat:

Blåvitt ska ha in en anfallare, två om Engvall går till Stoke. Hyséns situation i Kina är fortfarande up in the air, men köps han ut från sitt kontrakt så blir det han gratis, annars vet det fan vad Gren hittar på.

Flyttar Bjärsmyr kan jag inte se att man inte plockar in en mittback också. Giffare, vad tar ni för Joakim Nilsson? 3 miljoner när han skulle till Holland?
2016-01-17, 22:07
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Blåvitt ska ha in en anfallare, två om Engvall går till Stoke. Hyséns situation i Kina är fortfarande up in the air, men köps han ut från sitt kontrakt så blir det han gratis, annars vet det fan vad Gren hittar på.

Flyttar Bjärsmyr kan jag inte se att man inte plockar in en mittback också. Giffare, vad tar ni för Joakim Nilsson? 3 miljoner när han skulle till Holland?
Ni ska ge fan i vår Nilsson!
Tror vi skulle få 2,5 Mkr för honom men priset har nog gått upp lite sedan dess beroende på hur hans kontrakt ser ut, enligt sofascore så gick hans kontakt ut i december i fjol men det pratas om förlängning, även förlängning med Dibba diskuteras som har 1 år kvar på kontraktet om jag förstått Urban Hagblom(sportchefen) rätt.
2016-01-17, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
ÖSK saknar i nuläget två man i truppen. Det som ska in är en mittback samt en yttermittfältare som helst kan vikariera på topp om det skulle behövas. Almebäck eller Liverstam från HBK är fortfarande huvudalternativen på mittbacken och som offensiv förstärkning är Maic Sema det senaste ryktet.

Konate vore ett perfekt lån för oss. Han skulle bli tokordinarie i startelvan med tanke på att hans främsta konkurrent om platsen skulle heta Logi Valgardsson.
Konate är dock usel
2016-01-17, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Konate är dock usel

Inte så usel som Logi.
2016-01-17, 23:32
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Konate är dock usel

Att få in Konate på vänsterbacken skulle för oss vara ett superlyft utan att överdriva det minsta.
2016-01-17, 23:37
Medlem
fyratretres avatar
Citat:
Hoppas Gnaget värvar lite.
Ny målis, vb och cb. Offensiven kanske funkar.
2016-01-18, 00:11
Medlem
Cadenzas avatar
Citat:
Konate är dock usel
Med tanke på att han petats av en Peruan som inte behärskar grundläggande försvarsspel tycker jag konate visat styrka som bitit ihop och levererat de få tillfällen han fått chansen.

Han var t.ex. briljant mot Shakhtar hemma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in