• 1
  • 2
2015-11-02, 13:23
Medlem
Egentligen ska vi inte bli upprörda över att någon blivit knivattackerad. Sådant händer hela tiden numera.

Nej, det vi måste fokusera mer på är att gärningsmannen blir fasttagen. Polisen har en hemskt dålig statistik här där de klarar upp extremt få brott.

I vissa områden har man haft skjutningar i flera år och 0 st har hamnat i fängelse för det.
Citera
2015-11-02, 14:47
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolibumpah
Okej, Jag ser nog varannan person i mina kretsar springa runt med knivar, knogjärn, tabajnanas, NATO-gaser och diverse annat skit. Det är gringos som nationalister.

Jag kan tro dig gällande statistiken du drog upp. Men vart är länken till det då?

Det kan mycket väl stämma att somliga svenskar bara bär men inte använder då det leder till följder som inte psyket klarar.

Konstiga människor du umgås med!? Du verkar hamnat snett livet. Vore det inte bättre du slutade sniffa lim och påbörjade lite studier för att kunna komma upp dig här i livet.

I min bekantskapskrets bär folk endast kniv i skogen eller när man snickrar lite på fritiden.

Finns det för övrigt några länkar på knivningen? Jag ser inga som helst källor?
Citera
2015-11-02, 16:11
Medlem
bolibumpahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Konstiga människor du umgås med!? Du verkar hamnat snett livet. Vore det inte bättre du slutade sniffa lim och påbörjade lite studier för att kunna komma upp dig här i livet.

I min bekantskapskrets bär folk endast kniv i skogen eller när man snickrar lite på fritiden.

Du bär allt för mycket i ryggsäcken pöjk.
Lär dig att inte döma människor innan du vet mer än a och b. Du borde se över dig själv. Mind your own business imo.

Jag har ett långt längre (för mig) mer värt liv än att ligga bland bottenskrapet och punda billigt skit med trasiga kläder och en spritflaska i handen.

Vad gör du själv i livet?

Och nej, jag har inte sett någon länk till det.
Citera
2015-11-02, 17:50
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:

Studier är alltid nyttigt.

Citat:

Är nog lite geografiskt och kulturellt betingat. Där jag kommer ifrån tror jag nästan alla har kniv.. Alltid.

Citat:

Borde kanske vara det här tråden handlar om;

http://na.se/nyheter/orebro/1.323046...u-ingen-gripen
Citera
2015-11-05, 10:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av folvidon
Aldrig träffat en svensk som burit kniv på sig och då har jag rört mig i mindre lagliga kretsar där vapen är vanligare förekommande än i vanliga kretsar. Ska dock tilläggas att jag ej heller träffat en babbe med kniv dock så brukar jag och dom jag känner inte beblanda oss desto mer med babbar så det kan vara en förklaring...

Källan på ''skitsnacket'' borde logiskt sett vara alla knivanfall de senaste 5 åren som finns att läsa i FUP hos valfri tingsrätt. Ta ut 50st så lär du nog märka vilka typer av namn som GM tenderar att ha.
Då ska du kanske slita dig från datorn i din mammas källare o gå ut lite så kommer du få se fega svennar med knivar i fickorna
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in