Har oxå vart med om detta ett flertal gånger. Drömde nångång att jag låg i en säng och blev tröttare & tröttare, andningen blev långsammare, sen vakna jag, eller öppna ögonen men kunde varken andas eller röra mig, hur läskigt som helst! D va första gången och var övertygad om att jag hade kunnat dö om jag inte hade lyckats ta mig ur "tillståndet". Har hänt några fler gånger efter detta, dock så har det aldrig varat länge.
Men igårnatt, inte allt för långt efter jag lagt mig, så kommer jag på mig i en dröm, där jag styr händelseförloppet själv, hur fett som helst(!) Va vid medvetande, kanske inte till 100% som man är just nu men....lekte runt lite med min nya "förmåga", men sen så har jag för mig att jag fick nån obehagskänsla. Antingen så var det nåt i drömmen, men tror att det hade me andningen å göra, så jag försökte medvetet att vakna, efter en stund liggre jag med öppna ögon, kan varken röra mig eller andas, ligger & stirrar in i nåt som plötsligt förvandlas till en liten tiger

va inte så kul just då men...börja bra men sluta lite kusligt, lyckades till slut ta mig ur tillståndet å vakna helt.
Men detta va första gången jag var vid fullt medvetande under hela händelseförloppet, vilket var en ganska häftig upplevelse om jag får säga det, förutom andningen då. Hade gärna upplevt det igen, nu när man vet lite vad det handlar om. Och kan utesluta att det är ens själ som é på väg nånstans
//Jc.