• 1
  • 2
2015-10-31, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allthatremainz
Känns tyvärr lite som att du lever i en fantasivärld där det bara är att ta lite piller så går det över....Du har verkligen ingen insyn i detta område....att du kallar folk patetiska för att dom har svåra tankar med mera bevisar bara vilken skit du är egentligen

Tackar ändå för dina svar.

Vart har jag påstått att medicin botar, din läsförståelse tyder på att du kanske inte är så värst intelligent heller. Du reagerar på att jag kallar folk som är impulsstyrda för patetiska, känns som att jag träffade en öm tå, du kanske förstår vad jag menar och håller med men din empatistörning får dig att slå ifrån dig information som är obehaglig, empatistörda personer brukar reagera med ilska när de själva blir muntligt angripna.
Citera
2015-10-31, 17:19
Medlem
bolibumpahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Det du känner är att DU inte behöver empati, varken att få eller ge. Du skriver om detta så insikten finns hos dig att du inte är normal. Man behöver inte empati för att veta vad som är rätt eller fel.

Skiter man i vad som är rätt eller fel så är man helt enkelt ett sorgligt offer för sina egna brister och det får man vara, större delen av normala befolkningen med empati skiter faktiskt i era psyken, det är när ni agerar fel som vi bryr oss och den normala världen brukar oftast få tag på förbrytare och spärra in dem.

Det är förbrytare i desperation eller lågt IQ ja.
Det är nämligen så att det finns överdrivet många som inte en blir upptäckta. Det är åt det hållet du ska titta.

Det är fler som går fria från brott än som hamnar bakom lås. Men kan tyvärr inte bevisa det då det inte finns någon statistik på det. Bara om man har man varit i dessa kretsar så vet man.
Citera
2015-10-31, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolibumpah
Det är förbrytare i desperation eller lågt IQ ja.
Det är nämligen så att det finns överdrivet många som inte en blir upptäckta. Det är åt det hållet du ska titta.

Det är fler som går fria från brott än som hamnar bakom lås. Men kan tyvärr inte bevisa det då det inte finns någon statistik på det. Bara om man har man varit i dessa kretsar så vet man.

Ja självklart, men jag skrev att jag hoppas att ni åker dit så fort ni utagerat minsta lilla fel ni funderat på.
Citera
2015-10-31, 17:28
Medlem
bolibumpahs avatar
Citat:
Ja självklart, men jag skrev att jag hoppas att ni åker dit så fort ni utagerat minsta lilla fel ni funderat på.

Ja. Det hoppas jag med då jag endast skulle agera självförsvar och i försvar av familj.

Skulle aldrig gå för sig att jag skulle skada någon annan annars då jag är hippie och står för fred kärlek och frihet till individen.
Citera
2015-10-31, 17:36
Medlem
Citat:

Det är något jag aldrig ens tänkt på. Gör inget för mig om jag skulle åka dit efter jag gjort något
Citera
2015-10-31, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allthatremainz
Det är något jag aldrig ens tänkt på. Gör inget för mig om jag skulle åka dit efter jag gjort något
Jag tror du saknar bekräftelse i ditt liv. Gör goda gärningar även om du saknar empati för du kommer att få bekräftelse då.
Citera
2015-10-31, 20:57
Medlem
Citat:
Jag tror du saknar bekräftelse i ditt liv. Gör goda gärningar även om du saknar empati för du kommer att få bekräftelse då.

Gör goda gärningar lite då och då om jag tex ser en gammal människa som trälar med något, men ser inte hur det ska hjälpa mig ändå och det gör jag inte för att jag mår bra av det utan det är bara något man måste göra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in