2015-10-31, 10:14
Medlem
Död o återfödds avatar
.
.
NU GÅR MODERATORN STRYCHNO BÄRSÄRKAGÅNG MOT MIG - KIM NEIL JUNGS NYE MEDKUMPAN PÅ KONSPIRATIONS-FORUMET !!!

HÄXJAKTEN TILLÅTS FORTSÄTTA - 4 REGELVIDRIGA VARNINGAR PÅ 1 VECKA !!!

I stort sett alla mina inlägg mot Chemtrails i chemtrails-tråden raderas och straffas med "Trams"-varningar !!!

Eftersom vare sig Strychno eller Admins bemöter den senaste omgången regelvidriga varningar mot mig, ingen ids svara på PM, tvingas jag söka rättvisa här, har alltså följt moderatorn Emerain´s uppmaning till mig.

Strychno, som är ny moderator, "grindvakt" på konspirationsforumet, och medkumpan med den ökände grindvakten KimNeilJung, som bägge är rabiata Chemtrails-förnekare och Geocentrism-förnekare, har under de få dagar sedan jag kommit tillbaka efter den senaste regelvidriga avstängningen,
MISSBRUKAT "0.03-TRAMS" Å DET GRÖVSTA!

Fullt legitima inlägg kring det vansiniga chemtrailandet som pågår i världen, utan minsta lilla regelbrott från min sida, straffas med trams-varningar; i stort sett alla inlägg jag gör i ämnet raderas och varnas !!!

DETTA MÅSTE FÅ ETT OMEDELBART STOPP !!!

FLASHBACK SKA JU STÅ FÖR YTTRANDEFRIHET !!!

Hur kommer det sig att rabiata konspirations-förnekare som Strychno och KimNeilJung överhuvudtaget tillåts moderera i konspirations-forumet?

Detta trots att de visat sig vara totalt olämpliga för uppdraget. Exempelvis har KimNeilJung som bekant bedrivit sin häxjakt mot mig i flera år på konspirationsforumet (han som kapade och tystade ner min stora Geocentrism-tråd), ändå tillåts han fortsätta moderera....

Är det överhuvudtaget rättssäkert att placera rabiata konspirations-förnekare som moderatorer på konspirationsforumet?

Det är bara att titta på deras avatarer, så ser man att det inte är några balanserade individer vi har att göra med...

FULLSTÄNDIGT SJUKT !!!

Godtyckliga varningar, där Strychno på eget bevåg, självsvåldigt, under skydd av den sjuka trams-regeln "0.03. Trams" som han missbrukar å det grövsta, subjektivt anser att Geocentrismen och Chemtrails är trams, och därför straffar mig för inlägg där jag försvarar den heliga Geocentrismen och publicerar avslöjande inlägg kring det vidriga chemtrailandet som sakta men säkert håller på och tar död på vår planet och hela mänskligheten...

STRYCHNO MISSBRUKAR GROVT SIN POSITION SOM MODERATOR !!!

STRYCHNO OCH KIMNEILJUNG - KATASTROF FÖR YTTRANDEFRIHETEN !!!

Strychno (i likhet med hans medkumpan KimNeilJung) hatar så till den milda grad allt som skrivs om den heliga Geocentrismen och Chemtrailandet, att han genast när jag var tillbaka på Flashback började sin häxjakt mot mig, ivrigt uppbackad av sin kumpan KimNeilJung.

Han försökte sätta dit mig den 21 oktober, samma dag som jag var tillbaka efter den senaste regelvidriga avstängningen, för brott mot reklamregeln, 1.01, bara för att jag upplyste läsarna om att de kan göra ett regntest kring Chemtrails för bara 690 kronor...

Moderator-kollegiet friade mig!

Vad gjorde Strychno då?

Jo, den 22 oktober hämnades han mig genom att ändå ge mig en varning för inlägget, trots att jag i min nypublicering av inlägget till och med hade raderat företaget som gör dessa regnvattentester...

------------

HÄR FÖLJER ALLA STRYCHNO´s REGELVIDRIGA VARNINGAR MOT MIG:

VI KAN BÖRJA MED DEN SENASTE, IGÅR - KAN NÅGON ENS SE EN TILLSTYMMELSE TILL REGELBROTT?

------------

2015-10-30, 11:26

0.03. Trams och off-topic - Strychno

Ämne: Tråden om Chemtrails [sammanslagen tråd]

Fler bevis för de negativa konsekvenserna av det globala chemtrailandet som pågår över våra huvuden:

MASSDÖDEN AV BIN I VÄRLDEN - KOPPLAS TILL ALUMINIUM-FÖRGIFTNING !!!

En ny vetenskaplig undersökning har funnit att den allvarliga massdöden av bin i världen pekar på aluminium-utsläpp som orsak:

http://newsvoice.se/2015/06/09/bin-forgiftade-av-aluminium-orsak-bakom-massdod/
https://www.youtube.com/watch?v=nycZCoz7HJ4

ALUMINIUM ÄR JU DE FACTO HUVUD-INGREDIENSEN I CHEMTRAILS !!!

Som bekant så har ju dessutom Monsanto patent på aluminum-resitenta frön, så när ingenting längre växer när bina har utrotats, så kommer handeln med Monsantos aluminium-resistenta GMO-frön att blomstra som bara den...

Frågor till chemtrail-förnekarna:

Jag skulle vilja veta hur en chemtrail-förnekare tacklar vetenskaplig information som denna, som återigen pekar på att det är Chemtrails som ligger bakom den rapida miljöförstöringen i världen och utrotandet av livsformer?

Hur resonerar ni kring detta, och framför allt, hur kommer ni till ro med er själva, fullt medvetna om hur detta intensiva, massiva chemtrailande i världen sakta men säkert dödar allt liv på planeten, och kraftigt försämrar livskvaliten för era barn och barnbarn...

För mig är det fullständigt obegripligt hur man kan förneka och blunda för detta sataniska chemtrailande som pågår över våra huvuden...

Någon som kan förklara?

------------

2015-10-22, 10:12

EXTRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!!

Labbtester av regnvatten i Sverige bekräftar - Vi är svårt chemtrailade:

https://www.facebook.com/groups/549344528476418/permalink/893632724047595/?pnref=story

En av alla oroliga kommentarer:

"Strontium, Barium och Aluminium är grundämnen som inte finns i luften normalt. Det finns data från Stockholm, att man funnit bl.a. Strontium och Barium vid millenniumskiftet, då i fyrverkeripjäserna. Proverna som då togs var luftprover i takhushöjd. Läser man vidare i rapporten så ser man att normalt så skall värdet på dessa ämnen i luften vara 0. Så visst är provet ovan alarmerande i högsta grad!"

Det finns inga gränsvärden eller mindre skadliga halter när det kommer till detta!

Alla ni Chemtrail-förnekare, kondenstroll och desinformatörer - Lust att kommentera detta?

OBS! Aluminium (därav att Alzheimer, autism etc skjutit enormt mycket i höjden de senaste åren, största beståndsdelen i chemtrailsen) ska inte förekomma i fri form i naturen...

Regnprover går att beställa för en billig penning!

------------

2015-10-22, 17:59

För att den ger dig massor av bevis för att vi chemtrailas!

Hade du några fler frågor?

Ska bjuda dig på en annan vetenskaplig bok som också ger dig en massa bevis för chemtrailandet som pågår ovanför våra huvuden:

Chemtrails, HAARP, and the Full Spectrum Dominance of Planet Earth på Amazon.com:

Av 65 recensenter ger 74 % boken maxpoäng!
Inte illa!

P.S Chemtrail-förnekarna i tråden formligen HATAR att man informerar om akademiska böcker kring Chemtrails, för de avslöjar ju dessa förnekare som den värsta sortens desinformatörer...

------

Ser du vanligt vatten här också?

https://www.youtube.com/watch?v=QpDZAEVpUhg

Kära läsare:

Som jag informerat er här tidigare, så är madtop och hans anhang här enkom för att desinformera och mörka.

Han vet hur sanningen ligger till, men har av någon outgrundlig anledning valt att desinformera, så han hårdbevakar chemtrail-tråden för att sanningen inte ska få slå rot här...

------

LÖGN !!!

Enligt det amerikanska försvarsdepartementet så finns Chemtrails, det var till och med de som myntade uttrycket 1990:

https://www.youtube.com/watch?v=RF2JY5abNXQ
https://www.youtube.com/watch?v=fzrzwVeEtGU

Okej?

Vänligen, sluta upp med din desinformation här!

Främjar ingen!

------------

2015-10-25, 16:13

Ämne: Moderna kosmologin vederläggs: Solen spiralkretsar - Jorden axelroterar 1 varv/år!

Men snälla rara... du har intresserat hängt här i tråden nästan sen dess början, och du har fortfarande inte lyckats snappa upp att alla planeter och stjärnor roterar dagligen runt vår stationära jord, för att de följer MED den kraftfulla etern!

Du är en mycket dålig elev!

------------

Kan någon hitta minsta lilla trams i ovanstående inlägg?

Varför anses kritik mot Chemtrails i chemtrails-tråden vara trams?

HORRIBELT !!!

Strychno försvarar en av varningarna med att jag använder mig av ordet desinformatör om de som tramsat, ljugit och trollat som mest i Chemtrail-tråden. Däremot verkar det enligt honom vara fritt fram att kalla hans meningsmotståndare för foliehattar, utan att dessa inlägg vare sig raderas eller att användaren får någon varning...

MANNEN UTGÖR ETT STORT HOT MOT YTTRANDEFRIHETEN !!!

Strychno och KimNeilJung - Hur länge till ska de få låta hållas?

Finns det någon i Flashback-ledningen som har makten att stoppa dessa två grova yttrandefrihets-bekämpare, dessa marodör-moderatorer?

Kan någon hjälpa mig i min mycket prekära och diskriminerade situation?

Häxjakten mot mig av modsen på konspirationsforumet har pågått i flera år nu, finns det som har makten att stoppa dessa yttrandefrihets-bekämpare?

Hjärtligt tack i så fall!

Eder mycket förtvivlade och ledsne,
Död o återfödd

P.S. Ett till övergrepp:

Min tråd om misshandeln mot mig kring min stora kapade Geocentrism-tråd har, hör och häpna, låsts, efter mitt senaste inlägg:
(FB) Får andra användare äga ens egen tråd? Mitt stora livsverk på Flashback borta...
.
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-10-31 kl. 11:08.
2015-10-31, 11:04
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Läser du inte igenom inlägg, innan du kommenterar?

Jag skrev:

(Eftersom vare sig Strychno eller Admins bemöter den senaste omgången regelvidriga varningar mot mig, ingen ids svara på PM, tvingas jag söka rättvisa här, har alltså följt moderatorn Emerain´s uppmaning till mig)

Du har fått ett svar från mig i förrgår och där stod det att jag ska kika på saken så fort jag har möjlighet, det står jag fast vid. Men det krävs ju att man läser igenom tråden det berör och det är ganska maffiga saker.

admin5
2015-10-31, 11:13
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Du har fått ett svar från mig i förrgår och där stod det att jag ska kika på saken så fort jag har möjlighet, det står jag fast vid. Men det krävs ju att man läser igenom tråden det berör och det är ganska maffiga saker.

admin5

Svaret från dig fick jag i söndags, den 25 oktober, dvs för sex dagar sedan. De andra två admins, admin och admin4 har i vanlig ordning totalt ignorerat att svara...

Med tanke på Strychnos maniska varningsiver så är det mycket brådskande, innan han nått det han önskar, 6 varningar och jag regelvidrigt avstängd i ännu 1/2 år till...

Betänk att under de senaste 3 åren har jag tvingats i exil från Flashback i ca 2,5 år, på grund av de konspirations-förnekande moderatorerna, med KimNeilJung i spetsen, som härjar som grindvakter i konspirationsforumet...

MIN VÄDJAN:

Om inte marodörerna Strychno och KimNeilJung sparkas från konspirationsforumet, så åtminstone att de 4 senaste regelvidriga varningarna mot mig skrivs av och nollställs!

Tack!

Jag har fortfarande tro på att Admins faktiskt har exekutiv makt på Flashback.
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-10-31 kl. 11:42.
2015-10-31, 11:49
Medlem
Noxyls avatar
Jag äkskar dina trådar och hoppas moderatoriet finner en plats för dem. Att du tvingas konspirera i 'Flashback avdelningen" säger rätt mycket. Lycka till!
2015-10-31, 11:59
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
.
...
Strychno försvarar en av varningarna med att jag använder mig av ordet desinformatör om de som tramsat, ljugit och trollat som mest i Chemtrail-tråden. Däremot verkar det enligt honom vara fritt fram att kalla hans meningsmotståndare för foliehattar, utan att dessa inlägg vare sig raderas eller att användaren får någon varning...

Du har fel - även jag (och andra skeptiker) har fått varningar och raderats av Strychno. Jag reagerade också och frågade honom vad som stod på och fick svaret att han gått in för att rensa upp lite i en annars ganska eftersatt forumdel.

Del ur Strychnos svar: det är helt enkelt så att forumet har varit lite underbemannat med moderatorer innan, och nu har jag tagit mig an forumet, så det är lite hårdare modererat än förut.
Just OT är jag lite hård med, för det spårar lätt ur och grötar till tråden för dom som vill läsa den. Därför är det bättre att du skickar PM till folk om det är något som inte hör till ämnet som du vill snacka om.

Efter det började jag tänka lite mer på mina inlägg och har inte fått en enda varning... Så det kanske är dags att du också funderar igenom vad du skriver..
2015-10-31, 12:05
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du har fel - även jag (och andra skeptiker) har fått varningar och raderats av Strychno. Jag reagerade också och frågade honom vad som stod på och fick svaret att han gått in för att rensa upp lite i en annars ganska eftersatt forumdel.

Del ur Strychnos svar: det är helt enkelt så att forumet har varit lite underbemannat med moderatorer innan, och nu har jag tagit mig an forumet, så det är lite hårdare modererat än förut.
Just OT är jag lite hård med, för det spårar lätt ur och grötar till tråden för dom som vill läsa den. Därför är det bättre att du skickar PM till folk om det är något som inte hör till ämnet som du vill snacka om.

Efter det började jag tänka lite mer på mina inlägg och har inte fått en enda varning... Så det kanske är dags att du också funderar igenom vad du skriver..

Ta som exempel varningen jag fick senast, den igår. Vad i texten gör att jag ska straffas med en varning?

Som det är nu så kan man varnas för precis allt som man skriver mot Chemtrails...

Fler bevis för de negativa konsekvenserna av det globala chemtrailandet som pågår över våra huvuden:

En ny vetenskaplig undersökning har funnit att den allvarliga massdöden av bin i världen pekar på aluminium-utsläpp som orsak:

Som bekant så har ju dessutom Monsanto patent på aluminum-resitenta frön, så när ingenting längre växer när bina har utrotats, så kommer handeln med Monsantos aluminium-resistenta GMO-frön att blomstra som bara den...

Jag skulle vilja veta hur en chemtrail-förnekare tacklar vetenskaplig information som denna, som återigen pekar på att det är Chemtrails som ligger bakom den rapida miljöförstöringen i världen och utrotandet av livsformer?

Hur resonerar ni kring detta, och framför allt, hur kommer ni till ro med er själva, fullt medvetna om hur detta intensiva, massiva chemtrailande i världen sakta men säkert dödar allt liv på planeten, och kraftigt försämrar livskvaliten för era barn och barnbarn...

För mig är det fullständigt obegripligt hur man kan förneka och blunda för detta sataniska chemtrailande som pågår över våra huvuden...

Någon som kan förklara?

------------------

VAR SER DU NÅGOT SOM HELST TRAMS I TEXTEN?
2015-10-31, 12:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ta som exempel varningen jag fick senast, den igår. Vad i texten gör att jag ska straffas med en varning?

Som det är nu så kan man varnas för precis allt som man skriver mot Chemtrails...

Någon som kan förklara?

------------------

VAR SER DU NÅGOT SOM HELST TRAMS I TEXTEN?

Jag tänker inte diskutera med dig eftersom det är helt jävla dödfött, men jag ville ändå visa att du har fel när du beskyller Strychno för att selektivt jaga dig och andra foliehattar - han ger även dina meningsmotståndare varningar vilket du påstod att han inte gör.
2015-10-31, 13:10
Medlem
nerdnerds avatar
Kan själv surna till på såna som modererar här och på andra sajter, så till den delen förstår jag dig. Men det du håller på med nu är rent rättshaveri. Det är ingen mänsklig rättighet att få kommentera på andras sajter. Flashback och bloggar (om det inte är din egen) har full rätt att blockera dig av ingen anledning alls. Och så måste det ju vara.

Starta en egen blogg. Där lägger du upp länkar till allt som du tycker är viktigt, inte minst din omfattande produktion på Flashback. Skriv här ibland ändå men var noga med att följa reglerna. Tror t ex det är möjligt att då ge länkar till din egen blogg, så länge du inte försöker sälja något (reklam är ju förbjudet). Så skulle jag göra om jag var du.

(I ö anser jag att du är helt snurrig om precis allt.)
2015-10-31, 13:12
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
De är inte "chemtrails förnekare" utan bara utbildade tänkande personer till skillnad från till exempel doå. Vad du ser på himlen är kondens, samma som kommer ur din käft när det är kallt ute eller än bättre liknelse, avgaserna från fordon. doå får ha de extremt infantila idéer han har och berätta om sagorna i konspirationsforumet, dock måste han följa reglerna på flashback vad gäller trams och OT.
Se på denna tråd som han inte heller placerat i rätt forum!

Så, moderatorirt har företrädesrätt om vilka konspirationer som är ok att diskutera? En konspiration kräver förnekare, men när de även bränner böckerna blir det bara trist maktutövning.
2015-10-31, 13:20
Medlem
Citat:

Med tanke på Strychnos maniska varningsiver så är det mycket brådskande, innan han nått det han önskar, 6 varningar och jag regelvidrigt avstängd i ännu 1/2 år till...
.

Med avseende på det du skriver här som jag citerat, så kan jag ge dig som råd att kanske lugna dig lite med skrivandet tills admin5 har kollat lite på det hela, det var ju galant att han iaf har svarat.. (till admin5 vill jag ge tipset att han kanske inte behöver lusläsa hela tråden om den är mastig, utan kanske mer skumma berörda inlägg, även om det så klart också tar tid...)

Du kanske bara behöver cool off doå. Det är jobbigt om man kommer på tvären med modsen, men brukar gå att rätta till om man lugnar sig ett tag tills det har blåst över. Det är ju för det mesta inte så att man prompt måste skriva en massa inlägg på flashback även om det ibland känns väldigt viktigt för en själv och andra!

Kram!!
Senast redigerad av violettemoon 2015-10-31 kl. 13:24.
2015-10-31, 13:21
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Så, moderatorirt har företrädesrätt om vilka konspirationer som är ok att diskutera? En konspiration kräver förnekare, men när de även bränner böckerna blir det bara trist maktutövning.
Nej, som jag sa om du hade kunnat läsa så får alla konspiratoriskt lagda diskutera vad de vill i denna del av flashback avsedd för dagvård, dock gäller de regler som doå inte lyckas följa fortftfarande, det är ingen "laglös" del av flashback så han kan inte tramsa och gå OT där heller.
2015-10-31, 13:26
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Självfallet inte. Moderatorer ska som sagt inte blanda in sina personliga värderingar i sin moderering. De ska moderera utifrån regelverket.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in