2015-10-28, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raffertys-Angels
Jag antar att dom tror att det är så dom blir av med dom asylsökande. Det lär ju knappast vara för att skapa en värmande brasa. Vad tror du själv?

Blir dem inte det då?

Visst MiV kanske skickar folket till Halmstad istället för till Ljungby, så i det stora hela är det ju ingen förändring, men lokalt så slipper dem dom asylsökande.
Citera
2015-10-28, 13:43
Medlem
Hax.Pains avatar
Citat:
En krona. Du missade tydligen vad jag skrev att jag gjorde. Allt handlar inte om pengar även om jag även skänkt pengar också. Något som är förbannat viktigt är att hjälpa till här på plats så dom blir en del av vårt samhälle fortare & på så vis blir produktiva skattebetalere. Men du svarade aldrig va du gjorde själv. Antar att det inte var så mycket där heller.

Varför vill du att dem ska överge sin kultur? Är du rasist?
Citera
2015-10-28, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bryxt
Manifestera. Förhindra bosättning. Det verkar onekligen mindre lockande att resa till ett land där man vet att det finns risk för att bli uppeldad av en molotov cocktail mitt i natten. Känns väldigt uppenbart varför tycker jag.

Fått och fått. Vet väl vem som helst som inte lever under en sten. Kan ju ta bussincidenten som pågår just nu. Där har du ett exempel på några av dessa. Verkar dem på något sätt desperata? Hur svårt kan man ha haft det i livet när man är rädd för att bli attackerad av rådjur?

Kan säga direkt att dem skiter i dessa två saker.
Sååååå fel har du, tror nog att DU ska sluta leva under en sten😂
Citera
2015-10-28, 15:51
Medlem
Uplands avatar
Citat:
Man försvarar inte sitt land genom mordbränder. & försvara mot vadå? Invandrare? Asylsökande som flytt för att överleva?
Jag gör vad jag kan & har möjlighet till för att hjälpa till. Vad gör du?

Ändå har den brända jordens taktik framgångsrikt tillämpats vid invasioner bl.a. av Ryssland under Napoleonkrigen så du pratar i nattmössan.
Jag säger inte att det är bra men det fungerar.
Citera
2015-10-28, 16:09
Medlem
Citat:
Fins bara ett sätt att beskriva dessa bränder mot flyktingboenden.
Fega små kräk helt enkelt.
Blir så förbannad att läsa trådarna här på Flashback där detta beteende hyllas. Vidrigt helt enkelt.
Lättnaden i allt detta är att dom flesta av våra medborgare fattar att man får inte till stånd någon förändring genom våldsakter. Det jävliga är att det krävs bara ett fegt litet kräk för att ödelägga liv, demokrati. Dom kommer inte att vinna dock ju mer dom förgör & förstör desto mer kommer folket att vända sig emot dom. Så fega små kräk det är precis vad dom är dessa små våldsverkare & mordbtännare.

Du har fel. Många orättvisor i världen har utkämpats med våld. Ta suffragetternas kamp tex. När ord inte hjälper finns bara handling kvar.
Citera
2015-10-28, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli
Du har fel. Många orättvisor i världen har utkämpats med våld. Ta suffragetternas kamp tex. När ord inte hjälper finns bara handling kvar.
Hur länge tror du att det dröjer innan det sker nåt mot "riktiga svenskar" pga sån här skit, våld föder våld och antar att fler oskyldiga människor kommer förlora sina liv pga sån här skit...hövligt modern värld vi lever i😀
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in