Hon är zigenare ifrån Balkan. Bodde på Dahlhem i Helsingborg, hamnade ofta i slagsmål med andra brudar framförallt på Utposten och La Cardinal.
Flyttat runt i Sverige, ganska speciell dam. Tar den för övrigt i tvåan och ganska duktig på att laga mat.
Ett bra ligg, tur att jag inte blev rånad.
Undrar hur i all världen hon kommit över säkerhetskoder man behöver för att logga in på banker med?
Och hur i helvete kan folk faktiskt lita på zigenare?!
Men allra mest undrar man ju fan tingsrätten inte lyckas fälla henne i brist på bevis?
Kommer ihåg denna damen från mina unga år i Hbg, hon talar svenska utan brytning och var tidigt ute med att fånga svenska bondlurkar på kroken. Uppfattas som Bosnier/Jugge när hon inte hänger med andra zigenerskor, väldigt glad,på hugget och sket så klart i alla studier men det är ju trevligt att hon har hittat något att göra i livet. Hennes energiska beteende uppvägde hennes fysiska attribut om vi ska säga som så
Kommer ihåg denna damen från mina unga år i Hbg, hon talar svenska utan brytning och var tidigt ute med att fånga svenska bondlurkar på kroken. Uppfattas som Bosnier/Jugge när hon inte hänger med andra zigenerskor, väldigt glad,på hugget och sket så klart i alla studier men det är ju trevligt att hon har hittat något att göra i livet. Hennes energiska beteende uppvägde hennes fysiska attribut om vi ska säga som så
Mer stereotyp ziggis är så där kan det inte bli! Alldeles för mörk för att vara vanlig balkanskalle.
Hon är född i Sverige.
Jag uppfattar med henne så, hon lyckades få ett par ifrån Hyllinge,Bjuv och omkringliggande hålor i säng både en och två gånger.
Känner mig hedrad att jag kom undan med plånkan i behåll.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!