2023-05-03, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Ja samma här. Men hon är ju en äkta Berliner wannabe.

Som vanligt med dessa Feminister blir de sin egna värsta fiende.

Nu en föredetting som aldrig riktigt blev något, men nästan.
”Som aldrig riktigt blev något”…skämtar du? Vad blev du själv?
Citera
2023-05-03, 19:25
Medlem
Vem är hennes nya kärlek??
Citera
2023-05-03, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Eftersom du inte kan googla gjorde jag det, hon är 32 år!

Wow! Hon börjar ju bli gammal! Har alltid tänkt henne som 22-23....

Ps. Tack för googling. Det är mycket nu. Puss!
Citera
2023-05-03, 21:14
Medlem
Hennes ex sitter på Kåken, vad såg hon i honom egentligen? En orten snubbe från Rinkeby liksom
Citera
2023-05-03, 21:54
Medlem
Knarkpojkens avatar
Jag gillar verkligen hennes musik och hennes personlighet verkar vara så himla soft.
Hoppas hon har hittat en ny kärlek som är bra för henne och som gör henne lycklig, hoppas inte det är någon gangster eller så.
Miriams musik är någonting jag gillar och jag tycker hon har riktigt mycket talang.

Jag vill inte stå där igen pga Miriam träffar någon idiot som är kriminell och behandlar henne som skit. Så börjar hon ta droger för att lätta på trycket. Jag vill inte stå där som en idiot som när Amy Whitehouse dog pga att hon hamnade i dåliga sällskap och annat och tänka att jag faktiskt kunnat rädda henne från döden men jag gjorde ingenting.

Hoppas hon träffat en bra man, hoppas låten med Yasin var bara en engångsförseelse.
Det låter så mycket bättre med Viktor Lecksell tex, sen finns Estraden, Molly Sandén och Maggio som hon istället bör göra musik med.
Jag vill inte att Miriam råkar ut för att bli skjuten pga hon går med Yasin, Miriam är en av våra absoluta gudagåvor här i Sverige.
Citera
2023-05-03, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
Hennes ex sitter på Kåken, vad såg hon i honom egentligen? En orten snubbe från Rinkeby liksom
Hon har väl äggstockar som alla andra tjejer, och en reptilhjärna som alla andra människor
Citera
2023-05-03, 23:42
Medlem
Creaturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkpojken
Jag gillar verkligen hennes musik och hennes personlighet verkar vara så himla soft.
Hoppas hon har hittat en ny kärlek som är bra för henne och som gör henne lycklig, hoppas inte det är någon gangster eller så.
Miriams musik är någonting jag gillar och jag tycker hon har riktigt mycket talang.

Jag vill inte stå där igen pga Miriam träffar någon idiot som är kriminell och behandlar henne som skit. Så börjar hon ta droger för att lätta på trycket. Jag vill inte stå där som en idiot som när Amy Whitehouse dog pga att hon hamnade i dåliga sällskap och annat och tänka att jag faktiskt kunnat rädda henne från döden men jag gjorde ingenting.

Hoppas hon träffat en bra man, hoppas låten med Yasin var bara en engångsförseelse.
Det låter så mycket bättre med Viktor Lecksell tex, sen finns Estraden, Molly Sandén och Maggio som hon istället bör göra musik med.
Jag vill inte att Miriam råkar ut för att bli skjuten pga hon går med Yasin, Miriam är en av våra absoluta gudagåvor här i Sverige.
Bara av nyfikenhet, hur hade du kunnat rädda Amy Winehpuse?
Citera
2023-05-04, 07:46
Medlem
Undrar hur hon kommer att se ut som 45-50 åring? Ser redan sjukt sliten ut.
Citera
2023-05-04, 08:14
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement

Om hon fortsätter att röka brass och trycka i sig Gorbys piroger, i parti och minut så lär hon se ut som en mörkhårig Kikki Danielsson- variant..
Citera
2023-05-04, 09:18
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Om hon fortsätter att röka brass och trycka i sig Gorbys piroger, i parti och minut så lär hon se ut som en mörkhårig Kikki Danielsson- variant..
Eller Lisa Nilsson
Där är väl en till som lagt ut ordentligt
Synd för båda var ju riktigt fina för 10 år sedan
Citera
2023-05-04, 15:49
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Eller Lisa Nilsson
Där är väl en till som lagt ut ordentligt
Synd för båda var ju riktigt fina för 10 år sedan

Miriam var riktigt jävla het - då när hon var med i så mycket bättre. Nu, not so much. Hon har dock snygga drag och skulle kunna bli riktigt jävla het igen på kort tid.

Lisa Nilsson ser ut och verkar vara en kvinna som hämtat ur helvetet!
Hon såg väl OK ut för 100 år sedan när hon levde på andra artisters talanger. Nu ser hon bara tjock, bitter och elak ut.
Till skillnad från Miriam så kan hon dessutom inte sjunga.
Såklart mina egna åsikter, jag kan inte heller kan sjunga.
Citera
2023-05-04, 16:29
Medlem
Knarkpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement

Hur ser du själv ut?.
Miriam är fin, men att hon är en duktig och talangfull musiker gör henne bara ännu finare.
Såg henne på musikhjälpen och tyckte hon såg bra ut som vanligt, absolut inte sliten om du frågar mig.
Jag gillar henne starkt iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in