Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-10-25, 12:52
Medlem
JAV1897s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killawife
Min: Olja 5l, plugg, packning, luftfilter, kupefilter, tändstift =1150:-

På Audi ville de ha 4300:- för samma service.
Fast det är inte samma service... När ska folk förstå att byte utav t.ex. olja/filter är enbart en bråkdel utav vad mekanikerna på verkstäder gör på era bilar? Kolla era Service protokoll så ska ni få se att hur mycket dom egentligen kollar.
Citera
2015-10-25, 13:22
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sexbrottsling
Nyanställd på hassans PizzaCyklelKebaboBilservice hör jag?
Nyanställd? Nej du, jag tillhör gamla gardet som lärt sig yrket från grunden och vet hur en slipsten ska dras. Nyanställda har många konstiga saker för sig, som han som förra veckan tog bort en oljeplugg för att "all olja skulle bytas", och sen irrade runt och letade efter en kopparbricka eftersom han inte fick det tätt...... amatörer....
Citera
2015-10-26, 21:59
Medlem
killawifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAV1897
Fast det är inte samma service... När ska folk förstå att byte utav t.ex. olja/filter är enbart en bråkdel utav vad mekanikerna på verkstäder gör på era bilar? Kolla era Service protokoll så ska ni få se att hur mycket dom egentligen kollar.

Iofs sant. Jag har dock inte det problemet personligen då jag skruvar konstant med mina bilar och har rätt bra koll på dom. Men för en som inte kan nåt om bilar så är det guld värt att lämna in bilen för en "riktig" service.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in