2015-10-26, 15:18
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Det bevisar ingenting, såg bara vita barn, lite arabíska förskolebarn. Inte invandrargäng/barn.

Jag tror att det är svenska barn som gör sånt, dem har fått höra svordomar från hemmet!
Du hävdade att inga inandrare bor där, och det faktum att man ser barn med invandrarbakgrund(3åringar bor ej själv) på bild, och att de dessutom har arabisk text på sin hemsida BEVISAR att du har fel oavsett hur du väljer att se på saken. Hur du väljer att förneka något som för alla andra förefaller självklart, drabbar ju bara ditt förtroende, så jag ska lägga ditt namn på minne, så att jag hoppar allt du skriver i framtiden.
Citera
2015-10-26, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn

"Vår" grundskola fick min två klasser Subsahariska pensionsräddare/kompetensregn/guldkorn som skulle anpassas till "bonnskolan" ute på vischan.

Vad menar du? Att din klass fick ta emot två invandrare i grundskolan? Verkar inte som att du heller varit alltför uppmärksam under svenskalektionerna.

Edit; läste ditt inlägg igen och om jag har förstått de rätt nu så menar du att ni fick ta emot två invandrarklasser på skolan?
Lär dig skriva ditt jävla analfabetmongo.. va du tvungen att föra dina sjuka gener vidare till sönerna också?
Senast redigerad av ageton 2015-10-26 kl. 17:12.
Citera
2015-10-26, 20:31
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ageton
Vad menar du? Att din klass fick ta emot två invandrare i grundskolan? Verkar inte som att du heller varit alltför uppmärksam under svenskalektionerna.

Edit; läste ditt inlägg igen och om jag har förstått de rätt nu så menar du att ni fick ta emot två invandrarklasser på skolan?
Lär dig skriva ditt jävla analfabetmongo.. va du tvungen att föra dina sjuka gener vidare till sönerna också?
Stör man sig på felstavningar så är det brukligt att stava rätt själv.

Spelar ingen roll vilken etnicitet barnen har det måste vara en hemsk arbetsplats just nu.
Citera
2015-10-26, 20:44
Medlem
Det är ju sånt här som gör att vanliga människor tänder eld på blivande asylboenden.
Citera
2015-10-26, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MidasII
Det är ju sånt här som gör att vanliga människor tänder eld på blivande asylboenden.

Ni är inte vanliga människor. Fantisera på du.
Citera
2015-10-27, 00:09
Medlem
Det finns en hel del invandrare i knäred som kommit senaste året som bor i lägenheter och i flera hus(antar att husen hyrs av kommunen till överpris?) så innan de slängde ut handikappade barn och ersatte dom med invandrare på Björklidens gymnasium så fanns här redan en hel del "flyktingar" sen innan. På fritids på Knäredsskolan är det 9 av 10 som är invandrarbarn.
Citera
2015-10-27, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orden
Ni är inte vanliga människor. Fantisera på du.

Ta av dig skygglapparna din jävla posthora.
Citera
2015-10-27, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Skolan ligger i en liten by, inga invandrare bor där.Sök själv på google!
Rörande kommentar Trodde du verkligen själv att du hade rätt?
Citera
2015-10-27, 05:04
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Rörande kommentar Trodde du verkligen själv att du hade rätt?

Klart han trodde. Han är whigger som lever i en fantasivärld som är uppbyggd av dokusåpor, Hollywoodpropaganda och lösgodis på helgerna. Jag såg förmodligen en arketyp av en sådan hör persons mamma idag. Vit, inavlad, stripigt rakt hår, plåster i ansiktet efter hennes rakning och en attityd som en som alltid har rätt fast hon är den största idioten i rummet. Så är deras mödrar.
Citera
2015-10-27, 08:34
Medlem
sjalvebastedrangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av struten3
Det finns en hel del invandrare i knäred som kommit senaste året som bor i lägenheter och i flera hus(antar att husen hyrs av kommunen till överpris?) så innan de slängde ut handikappade barn och ersatte dom med invandrare på Björklidens gymnasium så fanns här redan en hel del "flyktingar" sen innan. På fritids på Knäredsskolan är det 9 av 10 som är invandrarbarn.

Tack för informationen. Du verkar känna till samhället. Kan du inte utveckla lite mer?
Citera
2015-10-27, 12:41
Medlem
Ake.Jimmiesson666s avatar
Behövs inte så många invällare för att det ska bli totalt kaos på en skola. Jag gick själv i mellanstadiet under tiden för balkankriget. Gick i en helt etniskt svensk skola bortsett från ca 15 stycken lugna, skötsamma Vietnameser. Sen brakade helvetet lös i samband med att det kom några nya balkaner till vår klass (varje klass åk 4-6 fick ca 6-7 balkaner vardera).

Blandning av Serber, Bosnier och Kosovo-Albaner där alla tycktes bråka med alla förvandlade vår lugna, duktiga klass till en mindre krigszon. Etniska gäng bildades på bara några dagar och Vietnameserna blev samtliga balkaners favorit mobboffer då dessa var ganska småväxta samt hade "roliga" ögon. Vietnameser är dock ett tight folk som håller varandra om ryggen så över 1 natt hade en lugn skola med 0 etniska konflikter fått typ 4 olika etniska konflikter. Ibland kom det 25-30 åriga män till skolan oftast äldre bröder till Albanerna för att misshandla 12-14 åriga killar från något av Albaniens grannländer.

Vår ordinarie klf gick in i väggen och sjukskrev sig i 2 år och började därefter undervisa på en skola i en närbelägen, då fortfarande vit kommun. Fick ny klf som höll ut ett år sen såg man inte henne heller något mer. När jag slutade mellanstadiet gick skolan runt på fler vikarier än ordinarie lärare...

Denna skada lyckades alltså kanske 40 balkaner orsaka på en skola med ca 250 elever för nästan 20 år sen... Jag kan bara föreställa mig hur i helvete det ser ut i dagens skolklasser när politikerna dessutom har blandat in araber och afrikaner i en härlig röra med svenskar och balkaner. Jag mår dåligt bara av att tänka på hur dagens barn har det i skolan och det är inte mer än rätt att föräldrarna i Knäred håller sina barn hemma för denna samhällsutveckling är fan inte hållbar.
Citera
2015-10-27, 12:56
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ake.Jimmiesson666
Behövs inte så många invällare för att det ska bli totalt kaos på en skola. Jag gick själv i mellanstadiet under tiden för balkankriget. Gick i en helt etniskt svensk skola bortsett från ca 15 stycken lugna, skötsamma Vietnameser. Sen brakade helvetet lös i samband med att det kom några nya balkaner till vår klass (varje klass åk 4-6 fick ca 6-7 balkaner vardera).

Blandning av Serber, Bosnier och Kosovo-Albaner där alla tycktes bråka med alla förvandlade vår lugna, duktiga klass till en mindre krigszon. Etniska gäng bildades på bara några dagar och Vietnameserna blev samtliga balkaners favorit mobboffer då dessa var ganska småväxta samt hade "roliga" ögon. Vietnameser är dock ett tight folk som håller varandra om ryggen så över 1 natt hade en lugn skola med 0 etniska konflikter fått typ 4 olika etniska konflikter. Ibland kom det 25-30 åriga män till skolan oftast äldre bröder till Albanerna för att misshandla 12-14 åriga killar från något av Albaniens grannländer.

Vår ordinarie klf gick in i väggen och sjukskrev sig i 2 år och började därefter undervisa på en skola i en närbelägen, då fortfarande vit kommun. Fick ny klf som höll ut ett år sen såg man inte henne heller något mer. När jag slutade mellanstadiet gick skolan runt på fler vikarier än ordinarie lärare...

Denna skada lyckades alltså kanske 40 balkaner orsaka på en skola med ca 250 elever för nästan 20 år sen... Jag kan bara föreställa mig hur i helvete det ser ut i dagens skolklasser när politikerna dessutom har blandat in araber och afrikaner i en härlig röra med svenskar och balkaner. Jag mår dåligt bara av att tänka på hur dagens barn har det i skolan och det är inte mer än rätt att föräldrarna i Knäred håller sina barn hemma för denna samhällsutveckling är fan inte hållbar.

Det tog väl bara ca 50 araber bussade från Rosengård (eller var det Kroksbäck?) för att förstöra Linnéskolan i Limhamn, Malmö och där gick ca 500 elever varav hälften slutade omedelbart och valde nån friskola. Det behövs inte så väldigt hög procentandel innan det blir rätt jävligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in