2015-10-24, 01:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Finns det inte fler bilder av han? Hittar bara den , skulle vilja se "brevet" också!

Bild utan mask? Eller när han är på skolan?
Från skolan finns två bilder.
Utan mask verkar det bara finnas en.
Citera
2015-10-24, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mgift
Bild utan mask? Eller när han är på skolan?
Från skolan finns två bilder.
Utan mask verkar det bara finnas en.

Vanliga bilder liksom, vad som helst egentligen. Det här är jävligt skumt. Vill se vart han bodde och allt egentligen, för detta talar verkligen för Mk Ultra programmerad slee.per mördare.
Citera
2015-10-24, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Jag sysslar inte med konspirationsteorier i vanliga fall,men detta får en att rygga till en aning.

*Asylkaos i landet
*Sossarna sjunker som en sten i opinionen
*Löfvens förtroende sjunker som en sten
*SD går som tåget uppåt
*SD störst i LO bland männen
*SD ordnar upprop för en folkomröstning,vilket även GM ska ha gillat enligt media.
Och vad händer?

Nästan samtidigt som Migrationsverkets katastrofrapport inträffar detta i Trollhättan,Löfven sticker ner med Regeringsplanet.
Inom ett antal timmar publicerar msm,namn och bild på GM och Polisen har redan samma dag motivet så gott som klappat och klart.
Hemma hos GM hittas ett "självmordsbrev" där det stod att han "ville minska invandringen".
Polisen beskriver detta som ett "självmordsbrev",GM dog ja,men den svenska Polisen är inte direkt kända för att skjuta för att döda, han hade lika väl kunnat blivit skadeskjuten i benet.
Och utan att veta om eller vilka psykiska besvär GM hade så skickas Mona Sahlin i Statlig TV, Expo Bengtsson i Statlig radio och berättar om den "högerextremistiska terrorn"

Själva gärningen är givetvis helt horribel,men det är lite märkliga omständigheter.

Här har du kommit något "stort" på spåret....svärdmördaren var, banne mig, Säpo-agent!! Det är de ondsinta islamiseringsivrarna i kretsen kring Löfven och Fridolin, som satt in "Operation smutskasta SD". Till varje pris vill man söka bryta invandringsmotståndet i landet. Den, som kritiserar invandringen, ska likställas med nazister! Därför är man nu beredd att skicka ut galningar med svärd, som skjuts ihjäl av polis (passande nog) direkt efter utfört dåd.

Ironi. LOL! Detta måste vara foliemössornas yr-i-mössan-tråd! Det finns inte tillstymmelse till substans i denna tråd. Mind control är rent dravel. Killen var en sinnesförvirrad, tragisk figur, troligen psykiskt sjuk. Acceptera faktum.
Citera
2015-10-24, 12:41
Medlem
Snailfaces avatar
Spenderar man några timmar åt att lyssna på de som anser att de många "skjutningar" och inhemska terror-attacker(boston marathon tex) i Amerika har varit hoaxes av olika slag, så borde de flesta snabbt komma fram till att de har vissa tydliga poänger. TV teamet i Virginia betraktar jag som totalt överbevisat som en hoax(tänker inte spendera nån tid med att övertyga någon annan heller, sätt er in i det själva.) Sista Amerikanska skolskjutningen har många misstänksamma detaljer.

Så om man utgår ifrån att en del av dessa skjutningar varit uppgjorda, varför skulle då inte eventuella makt-organisationer bakom kulisserna även kunna hitta på händelser som den här för vad för delmål de nu må ha på sin väg till absolut världsdominans.

Bara en tanke. Har full förståelse för ifall någon eller alla tycker att det låter som jag tappat förståndet totalt.

(edit:tog mig hit via länken i huvudtråden, ser nu vilket delforum det är och förstår att det kan finnas människor här inne med ett mer öppet perspektiv)
Senast redigerad av Snailface 2015-10-24 kl. 12:43.
Citera
2015-10-24, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snailface
Spenderar man några timmar åt att lyssna på de som anser att de många "skjutningar" och inhemska terror-attacker(boston marathon tex) i Amerika har varit hoaxes av olika slag, så borde de flesta snabbt komma fram till att de har vissa tydliga poänger. TV teamet i Virginia betraktar jag som totalt överbevisat som en hoax(tänker inte spendera nån tid med att övertyga någon annan heller, sätt er in i det själva.) Sista Amerikanska skolskjutningen har många misstänksamma detaljer.

Så om man utgår ifrån att en del av dessa skjutningar varit uppgjorda, varför skulle då inte eventuella makt-organisationer bakom kulisserna även kunna hitta på händelser som den här för vad för delmål de nu må ha på sin väg till absolut världsdominans.

Bara en tanke. Har full förståelse för ifall någon eller alla tycker att det låter som jag tappat förståndet totalt.

(edit:tog mig hit via länken i huvudtråden, ser nu vilket delforum det är och förstår att det kan finnas människor här inne med ett mer öppet perspektiv)

Det är ju inte konstigt att man känner att man har tappat förståndet , då det händer riktigt lägligt och timingen är perfekt. Så att säga , så fort folk börjar "tappa" tron för sina politiker och det börjar bli lite mer kritik på invandringen då händer sånt här. Och jag håller med dig om Virginia skjutningen också , mer fake blir det inte tycker inte jag.

Speciellt om man läser vissa inslag på sr.se om det så är det än mer suspekt.
Citera
2015-10-24, 15:02
Medlem
C.A.S.Es avatar
Det hela är verkligen mycket underligt. Sveriges "Breivik" är perfekt för makten att använda mot folket. Att Norges Breivik var en false flag förstog jag när jag fick reda på att det pågick polisövningarna samma dag på samma ställen som Breivik sades verka i. Någon som har mera information om eventuella polisrörelser i området samma dag?
Citera
2015-10-24, 15:22
Medlem
mannen Lundin var nog helt oskyldig och araberna fejkade sin egen död och sedan avrättade polisen Lundin för att han inte skulle få ens prata.

eller hur 9/11 vänster fags?
Citera
2015-10-24, 18:46
Medlem
batakis avatar
Inte mycket till teorier. Jag försöker då.

Har vi fått klart för oss händelseförloppet. Ett säger att han högg ner först en lärare som försökte stoppa honom utanför skolan, sen elevassisten och sen högg han två elever efter ha knackat på??? deras klassrum.

Ett annat säger att han bara högg ner de med "icke-svensk" utseende och lämnade de andra.

Ett tredje säger att han upptäcktes i korridoren av en elev som sa till sin lärare, läraren går ut och ber honom tar av masken, han hugger läraren.

Vad jag kan se var han inte ute efter att döda så många som möjligt. Kan det vara så att det går ett eller ett par "rötägg" på skolan som ställde till för de boende i hans område? Hans liv känns meningslös, går på ett praktikjobb som inte heller det gav något. Han maskerar sig som en figur i ett av sina dataspel, går till skolan för att söka upp "rötäggen". Väntar i korridoren tills det ska bli rast och de kommer ut, ser sig själv som hjälte, poserar med de som vill ta en bild med honom. Men när läraren kommer ut och försöker tvinga av honom masken grips han av panik, flippar, hugger läraren och sen alla som han ser som hot.
Citera
2015-10-24, 22:26
Medlem
Skulle vara intressant att försöka få information om när regeringsplanet började iordningsställas för resan till Trollhättan, kanske missade Löfven där och beordrade planet att tankas innan dådet hänt?

Vad vet man om poliserna som var inblandade? - är det poliser som duger någonting till eller är de politiskt rekryterade från någon mer eller ännu mer obskyr minoritetsgrupp/er och vill vara duktiga idioter för att lättare kunna göra karriär?

Vet någon med anknytning till Aftonbladet om rubrikerna till tidningen sattes innan dådet ens hänt?

Vet någon om Arnstad haft någon oväntad frånvaro då han kan ha haft något hemligt möte där han instruerats av Löfven-hantlangare?

Finns det iakttagelser av fordon vid skolan, där kroppen kan ha förvarats för transport in till platsen där polisen avfyrade sina vapen?

Går det kanske från bilderna på den maskerade mannen som poserar, att zooma in och se om det kanske är Löfven eller Arnstad bakom masken? - eller kanske Zarnecki?

Det finns säkert någon miss som gjorts.
Citera
2015-10-24, 23:54
Medlem
Darmanns avatar
Denna bild spreds på forums förr. Den påstås föreställa en tråd som skapades på 4chan dagen innan attacken. Om det stämmer att det var Anton som skapade tråden så förklaras det överdrivet sinnessjuka beteendet med utstyrseln, Star Wars citaten ("I am your father" m.m). Det var dels ett sätt att trolla, och dels tror jag att han även ville spexa till det för att lättare kunna bli en meme och på så vis göra sig "odödlig" på samma sätt som Elliot Rodgers och många fler blivit.

Inte helt orimligt enligt mig iaf.
Citera
2015-10-25, 00:00
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darmann
Denna bild spreds på forums förr. Den påstås föreställa en tråd som skapades på 4chan dagen innan attacken.

Den falsifieringen blev debunkad och avfärdad för mer än en dag sedan i Huvudtråden om detta.
Citera
2015-10-25, 01:05
Medlem
Darmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Den falsifieringen blev debunkad och avfärdad för mer än en dag sedan i Huvudtråden om detta.
Ok, fast jag tror dock fortfarande att en del av hans mål var att tillfredsställa internet. Han agerade på ett sätt som helt enkelt är lite "för" roligt och memebart. Jag spejade lite på 4chan.com/pol/ samma dag som det hände, och man ska veta att folk där blev helt lyriska. Dådet är som klippt och skuret för att göra succé på de mer obskyra delarna av internet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in