2015-10-22, 23:47
Bannlyst
Har halvlångt blont och tjockt hår (man), som jag alltid lägger bakåt i backslick utan vax. Detta har nog att göra med att min skallform är sådan att håret ligger väldigt bra och naturligt så när jag drar bak det (och håller sig kvar), hår i ansiktet funkar inte. Brukar inte dra håret bakom öronen. Det jag undrar är hur jag ska få en mer stekig look, tänk er nån finanstopp typ. Polisongerna är något irriterande, svårt att avgöra var exakt håret slutar och skägget tar vid, och vågar inte göra så mycket med dom (brukar ta lite på dom när jag rakar skägget). Vax behövs nog inte då det ligger väldigt bra som det gör, och vill inte se sliskig ut, men är öppen för idéer. Något tips på hur jag kan klippa håret?
Citera
2015-10-22, 23:51
Medlem
Aaah du e en sån där som all andra i och kring gymnasieskolor!

Raka o polera !

Ger ett kraftigt intryck när bulan skiner i en folksamling , dock va noga med pannan skall förbli naturlig , det blanka slutar där ditt hårfäste slutar , skarpt ska det va!
Före / efter bild gärna !

Lycka till
Citera
2015-10-23, 00:54
Bannlyst
Hur fan kan du ha naturligt backslick? Hade du det dygnet runt hela din uppväxt så att hårsäckarna har dragits bakåt eller?
Citera
2015-10-23, 06:57
Medlem
Tunnan.och.Morotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
Har halvlångt blont och tjockt hår (man), som jag alltid lägger bakåt i backslick utan vax. Detta har nog att göra med att min skallform är sådan att håret ligger väldigt bra och naturligt så när jag drar bak det (och håller sig kvar), hår i ansiktet funkar inte. Brukar inte dra håret bakom öronen. Det jag undrar är hur jag ska få en mer stekig look, tänk er nån finanstopp typ. Polisongerna är något irriterande, svårt att avgöra var exakt håret slutar och skägget tar vid, och vågar inte göra så mycket med dom (brukar ta lite på dom när jag rakar skägget). Vax behövs nog inte då det ligger väldigt bra som det gör, och vill inte se sliskig ut, men är öppen för idéer. Något tips på hur jag kan klippa håret?
Prova Anders Borg looken med hästsvans den var cool annars kanske npb hipstervariant på hockeyfrilla :-B
Citera
2015-10-25, 14:11
Medlem
Du får inte en stekig "look", du kommer se ut som en person som försöker se ut som någon.
Citera
2015-10-25, 20:35
Medlem
Du kommer se riktigt stekig ut om du masserar in håret i baconfett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in