2015-10-22, 23:41
Medlem
SergeantPreppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
Varifrån kommer originalbilden där han poserar med eleverna? Ligger den uppe ocensurerad?

Både ja och nej.
Bilden finns upplagd där GM inte är blurrad men tjejerna bredvid honom är blurrade.

Tyvärr vet jag inte vilket inlägg eller vilken sida...och jag vette fan hur man söker
Citera
Medlem
bobo909s avatar
Känns som att han planerat att göra något men väl där gjorde han allt spontant.

Tror ni att han ville dö? Vet inte men av någon anledning så tror jag faktiskt inte att han riktigt var medveten och beredd på konsekvenserna
Citera
Medlem
Zebogevos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Så du menar att GM var en frisk fläkt i detta sjuka land?
Du verkar inte frisk som drar den slutsatsen.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är väl inget högstadium alls - utan har både förskoleklasser samt årskus 1-9 ..

Och de andra närmare skolorna hade högstadieklass?
Jag är medveten om att denna hade lågstadium.
Citera
2015-10-22, 23:42
Medlem
knors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Tror ni att han hyllade Breivik? Sägt vad ni tror
Han hyllade sin rövhjärna. Jävla as.
Citera
Medlem
anna_83s avatar
Vilka är offren? Är båda invandrare? Tycker det florerar mycket rykten om att GM är högerextremist, men har hittills inte sett ett enda bevis. Fram med dem. Bilder och namn på de mördade!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Kan folk sluta tramsa om det här? Att gärningsmannen lämnas ut i media beror på att fanskapet dog. Precis samma sak hände med den misslyckade självmordsbombaren Teymour Abdulwahhab. Det har inte ett jävla dugg med etnicitet att göra. Om Lundin-Pettersson hade levat hade media inte lämnat ut hans namn förrän han var fälld i domstol (som med IKEA-mördaren).

va? sov jag mig igenom rättegången? vad fick han för straff? i min värld har det inte varit rättegång än
ändå är han uthängd med namn o bild.

oavsett etnicitet tycker jag inte det är okej. även om det är 99.9% chans att han är skyldig så kommer det för eller senare hända att nån som senare visar sig bara oskyldig blir jävligt uthängd o hatad

Edit: såg din rättning
Citera
2015-10-22, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hestmotfolkgrupp
Här är en bild där man får se lite mer av dem bredvid honom http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21632191.ab

Kille till vänster som håller handen så att det symboliserar westside, den högre är en flicka.
Citera
2015-10-22, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Ja, 3-4 km räknar jag som nära, låter det konstigt?

Jag har helt missat de uppgifterna du talar om att det ska ligga två till skolor ännu närmare? Men som mod har du ju troligen full koll.

Var det två gymnasieskolor då måhända?

Varför den aktuella skolan valdes får vi kanske aldrig veta, kan ha varit beroende av mängden invandrare, inget som du behöver vara ängslig över dock, GM är död.

Det kan ju faktiskt även ha varit beroende av någon enstaka person som GM eftersökt och velat döda, jag har ingen aning alls, men möjligheten torde väl finnas.. eller?

Du har stavreskolan och lyrfågelskolan bara 2-3 kvarter ifrån mgm's bostad.
Stavreskolan är nästan helt etniskt svensk med något enstaka undantag. Lyrfågeln är också nästan helsvensk med undantag av välkomsten där det går lite nyanlända, men dom bussas dit och området är i stort sett helsvenskt annars.

Kronan däremot ligger på andra sidan stan och har säkert 95% med utländsk härkomst och ligger i stans invandrartätaste bostadsområde.

Det är fakta. Vad man drar för slutsatser av det lägger jag mig dock inte i.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av profundersam
Skulle lagt in en smiley så ironin kom fram tydligare.
Mördaren bar en Nazihjälm, punkt slut.
Sen om han ville föreställa Darth Vader kan inte jag svara på och inte han heller.
Brottet i mina ögon är vidrigt oavsett klädsel. Ge sig på oskyldiga och unga, fy fan.
Särskilt politiskt tror jag inte heller att brottet är.

absolut möjligt, men helheten säger DV. Och om du är nasse och vill mörda invandrare med uniform så tar du på dig attiraljer som gör att du ser ut som en nasse, inte misstas för en sagofigur.

delar dina övriga åsikter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av red.death
va? sov jag mig igenom rättegången? vad fick han för straff? i min värld har det inte varit rättegång än
ändå är han uthängd med namn o bild.

oavsett etnicitet tycker jag inte det är okej. även om det är 99.9% chans att han är skyldig så kommer det för eller senare hända att nån som senare visar sig bara oskyldig blir jävligt uthängd o hatad

Detta hände ju en gång, hmm var det inte en person som blev uthängd i media för att vara Anna Lindhs mördare? Detta visade sig senare vara helt fel, trots detta fick personen massvis med hot mot sig m.m.
Citera
2015-10-22, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Så du menar att GM var en frisk fläkt i detta sjuka land?

Självklart är det så. Gärningen belyser idiotpolitiken, den nerlagda psykvården och problematiken med invandringen även om handlingen i sig är fel.

Folk i allmänhet verkar inte se det utan babblar om rasism och SD och vägrar se roten till det onda som förpestar samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in