2015-10-22, 17:09
Medlem
Såg på youtube att han gillade star wars, masken han bär liknar Darth Waders.
Dessutom slåss dom mycket med svärd i filmerna, så tror George Lucas får ta på sig denna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KLR
Får på flera håll höra av svenskar nu misshandlas som hämnd för dagens händelse.

Nog är det skillnad på en svennebanan och en invandrare, knivhugg 2 svenskar och resten knyter händerna i fickorna och klagar på statsministern.

Svensken knivhugger och 2 invadrare dör och det blir direkt mobbsamling med misshandel, hot, och snart bilbränder, skadade poliser etc etc + nån extra våldtäkt på några blondiner då.

Även om detta är sant förändrar det inte speciellt mycket. Svenskar blir misshandlade varje dag oavsett. Vi har ett snitt på 20 rapporterade våldtäkter om dagen nu.
Citera
Medlem
Att läsa på den här tråden känns bedrövligt. Man mår illa och att folk kan sitta och anklaga SD för brottet är riktigt illa. Måste vara ett heltidsjobb för moderatorn om det skulle rensas och själv skulle jag vilja rapportera var och vartannat inlägg.

Varför detta brott har hänt beror på att flyktingpolitiken gör vissa personer galna och det kan knappast var Jimmie Åkessons fel. Ju färre inlägg tidigare desto obehagligare kommentarer. Vidrig läsning och med tanke på hur illa ställt det är i landet kommer mycket mer hända. Som bäddat för terror och trakasserier då en regering saknar allt vad ansvarstagande heter. Utan dom rödgröna och övriga klöverkandidater skulle detta inte hänt.
Citera
Medlem
Kan det varit sa att familjen vetat om det? Broderna? Med tanke pa vad de delar pa Facebook.
Citera
2015-10-22, 17:10
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Varför kallar folk killen för nazist för?

1. Han gillar vänsterbandet Rammstein.

2. Han gillar ett par SD-klipp på sin YT-kanal.

3. Han är intresserad av WW2.

= nazist?????
Citera
Medlem
Gregor.Silbersteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abortakuten
Nu lugnar vi ned oss lite här

Det är intressant att kolla igenom den påstådda gärningsmannens youtubekonto.

* Gillar våldsamma TV-spel, Postal, GTA...
* Lyssnar på dödsmetal, Raubtier, Rammstein, Manson osv.
* Hatar religion - Har en tydligt kristendomsfientlig inställning.
* Troligen vapenfetisch / MÖP
* Språk och intressen känns igen från skitsidan 4chan och internets mer dunkla vrår

Mönstret känns tyvärr igen från skolskjutningar i Europa och USA. Hyllandet av död, destruktion och allmänt degenererad kultur vittnar om ett ung man med en psykisk profil som är allt för vanlig i vår amerikaniserade, perverterade och dödsdyrkande civilisation.

Så fort jag fick höra om det här dådet i eftermiddags så kände jag direkt att det var ett s.k. "4chan"-äckel som hade gjort detta. Bra att få det bekräftat.

Jag antar att delar av media kommer rubricera detta med fokus på "hatbrott" - vilket det är - men dådet är antagligen långt mer symptomatiskt av just "beta uprising"-syndromet. Alltså unga, misslyckade, psykiskt illamående, socialt misanpassade freaks som tillbringar all sin tid på 4chan, datorspel, surfa våldsporr osv.

Media kommer nog skylla på det hatfulla "rasistiska" klimatet i Sverige, men detta är tyvärr en bieffekt av vår postmoderna samtid, amerikansk populärkultur, det utseendefixerade samhället, dopaminutbrändhet pga porr, chips, datorspel, att leva sitt liv "online", mobbkultur på nätet, empatilöshet och saknad av gemenskap med samhället som driver unga män in i en beroendeframkallande parasitisk livsstil som gör dem avtrubbade.

Det är så jävla vidrigt alltihop.

Det här hör ihop med en vidare diskussion om samhället i stort. Att det har blivit så jävla rått, egofixerat, medialiserat och att det inte finns en sammanhållning i samhället. All segregation, invandring, "macho"-ism, feminism, kulturmarxism har skapat denna frustration.

Vi behöver gå tillbaka till socialkonservatism, folkhemmet, svensk kultur. Gemenskap, ärlighet och omtanke. Jag vill ha 50/60-talen tillbaka.

Vidrigt dåd!
Senast redigerad av Gregor.Silberstein 2015-10-22 kl. 17:13.
Citera
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
På Flashback är en brottsling enbart en individ vars handlingar kan förklaras i sinnessjukdom osv om han är etniskt svensk. Om gärningsmannen är blatte är han inte längre individ utan bara representant för alla blattar i sverige och då påstås den aparta våldshandlingen vara en typisk blattehandling.

Nu är GM vit, precis som i fallet i Upplands väsby. Då kommer inte diskussionen om hans dåd diskuteras utfrån hur vidrig handlingen är - utan utifrån hur synd det är om GM som var ensam och inte fick vård osv.

Hahaha - du som läser MSM, har du aldrig läst de tiotusentals snyfthistorier som de prånglar ut varje decennium...? Klart det är synd om den etniske svensken (GM) - han fick ingen vård, hade han fått det eller att invällingarna aldrig satt sin fot i Svedala, ja då hade de troligtvis levt idag...

Jag hatar flertalet invandrare, eller rättare sagt tanken på att deras smutsiga byk skall bestämma agendan i Sverige, samt att tanken på mångkultur får mig spyfärdig. Därifrån till att jag tycker detta dåd var bra, är steget långt. Ingen skall behöva mördas på sin arbetsplats och en 11-åring skall självklart inte lastas för att denne vällt in till Sverige och är därmed utan skuld och även jag kan då tycka synd om lillgrabben...

Har inte hunnit uppdatera mig i hela tråden, men var GM en tidigare elev på skolan eller var valet av skola helt random - troligtvis var det väl andelen invandrare som fällde avgörandet...
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Streicher
Kan det varit sa att familjen vetat om det? Broderna? Med tanke pa vad de delar pa Facebook.

Visa deras facebook
Citera
2015-10-22, 17:11
Medlem
robinmusics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Hela det här inlägget är så sjukt tragiskt. Klart som fan det inte är False Flag. Det vore helt absurt. Motivet är nog enklare så, att det var en arg rasist helt enkelt.

Näj du har nog rätt.
Sandy hook va ju inte heller en false flag...

Men skönt att du köper det uppenbara utan att ens tänka på vilka som tjänar på att en svensk dödar invandrare.

Jag säger absolut inte att jag har rätt, bara en tanke om att det kan vara så.

Du presenterar det uppenbara.

rätt eller fel, skit samma, folk måste tänka.
Citera
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Fast var det vitmaktmusik han lyssnade på? Jag trodde det var Rammstein.
Rammstein är så långt ifrån vit makt och rasism som man kan komma. Men det tyska språket kan förstås påverka en svagsint individ.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterNeff
Du inser verkligen inte att SD har blod på sina händer, bensinspår på jeansen, och röklukt i håret just nu? Och du tar inte ansvar för det? Det är just det som är problemet, rasistpöbeln är helt enkelt fega kräk som inte vill ta ansvar för sina politiska handlingar.

Perfekt, polarisering och smutskastning i samhället är precis vad Sverige 2015 behöver. SD må vara ett bygge som luktar unket men att börja peka finger åt deras håll är lika hjärndött som att peka finger på muslimer eller någon annan så fort det begås olika former av brott av störda individer.
Citera
Medlem
joppepis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Här är en länk till vad som ska vara den utpekade mannens youtube konto:
https://www.youtube.com/user/HiphopDestroyer666

Tycker det är djupt tragiskt hur utvecklingen ser ut i Sverige. Man får bara hoppas regeringen tar tag i detta nu och ser vad som händer med unga män som bortprioriteras. Att det är ett rasistiskt motiv som ligger som grund till dådet är det svårt att tvivla om. I synnerhet då man ser hans aktivitet på nätet.
Men det är väl det kassa med mångkulturen att olika grupper ska prioriteras och ges privilegier vilka fråntas en annan grupp, vilket i sig skapar missnöje och i värsta fall hat.

Vad är det han saknade tror du ? Förutom en stabil uppfostran....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in