• 2
  • 3
2015-10-25, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Som moderat borde du fundera på varför ABK vill inför TUT och ta bort pullfaktorerna som drar hit alla guldklimpar. Varför skriver skribent efter skribent om " krisen" och de enorma kostnader som asylturisterna för med sig?
Löfven låter efter några veckor som SD light och det är bara början.

Ska vi få en rad med fakta från trollet?

Nu röstade jag på KD i de 2 senate valen.. så fortsätt du yra.

Självklart kostar invandring pengar (fattar väl vilken åsna som helst) men det gör även dina ungar, din feta fru, som kommer kosta pengar när hon får fetmarelaterade sjukdomar..
Frågan är vad jag helst lägger mina skattepengar på.. och det är inte på din feta fru kan jag lova.
Citera
2015-10-25, 11:49
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Nu röstade jag på KD i de 2 senate valen.. så fortsätt du yra.

Självklart kostar invandring pengar (fattar väl vilken åsna som helst) men det gör även dina ungar, din feta fru, som kommer kosta pengar när hon får fetmarelaterade sjukdomar..
Frågan är vad jag helst lägger mina skattepengar på.. och det är inte på din feta fru kan jag lova.
Fast nu är fortfarande problemet att kondylompenslingen av dig och din fru redan är inräknade i statens budget och således svarar du som vanligt inte på frågan.
Extrautgifterna räknas runt 280 miljarder på 3 år vilket EBT vill försöka bromsa! Således varför vill du invandringen fortsätta skena? Tror du bidragen till din handikappmoppe kommer av sig självt?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in