2015-10-21, 01:55
Medlem
Hej!
Har tidigare vart i Ao nang i tv veckor vilket blev lite smtt uttjatat.
Deb hr gngen har jag tnkt att ka fljande rutt: Bangkok-aonang-koh lanta-koh lipe-langkawi.
Har tnkt att hinna med detta p 2 veckor, r det rimligt?
Har ven vart sugen p bangkok-koh samui-koh-Tao- kohpangang.

D jag har vldigt svrt fr att bestmma mig fr vilken rutt jag ska ta s hoppas jag p att kunna f lite hjlp!

r vldigt intresserad av hga berg/klippor, roliga vandringar i djungeln fr att se diverse coola saker, snorkling och sklart hrliga strnder!

Vilken del av Thailand tycker ni om mest och vilken rutt passar mina nskeml bst?
Citera
2015-10-21, 05:52
Medlem
christerys avatar
Bankan-Surat Thani (nattg), khao Sok (minibuss) 4 dagar rcker och sen Kaho Lak (buss igen) tja, 4 dagar igen men passa p att fiska lite x tillbaka till bankan och sen ivg mot kanchanaburi efter nn dags livat dr duger det med 2 dagar p varje stlle tror jag skulle vara ganska kul - dock lite fr stressigt fr mig.

Vissa lgger bankan och shopping sist - men d jag inte shoppar s skulle jag krt kanchanaburi och sen lpet mot flyget bara.
Citera
2015-10-21, 08:31
Medlem
Sebzors avatar
Koh Samui, Ao Nang och Phi Phi islands r mina favoriter. Ao Nang r jvligt chill om man jmfr med phuket exempelvis.
Citera
2015-10-21, 19:36
Medlem
Koh chang och vrldens runt omkring. Regnskog stortsett hela n och inte turist bombat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in