2015-10-20, 16:15
Medlem
Hej!

Av olika anledningar kan jag inte plocka ut pengar från paypalkontot till mitt bankkonto.

Min fråga är:

Kan jag på något sätt köpa mat från någon hemsida som tar emot Paypal?
Citera
2015-10-20, 16:15
Medlem
MrMadoffs avatar
onlinepizza?
Citera
2015-10-20, 16:16
Medlem
Tänkte mer vanlig mat och inte pizza.
Citera
2015-10-20, 16:27
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristopherH
Kan jag på något sätt köpa mat från någon hemsida som tar emot Paypal?

Jag jobbade på säljkontoret för PayPal i Stockholm och om ingenting ändrats senaste 12 månaderna så lär inte något av matkasseföretagen eller liknande ha ett avtal med PayPal. Så jag vågar sticka ut hakan och säga att det inte finns något sådant företag som har PayPal idag.

Edit: Kollade med en gammal kollega, dom har inte dragit in något sådant företag ännu såvitt han hade koll.
Citera
2015-10-20, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Jag jobbade på säljkontoret för PayPal i Stockholm och om ingenting ändrats senaste 12 månaderna så lär inte något av matkasseföretagen eller liknande ha ett avtal med PayPal. Så jag vågar sticka ut hakan och säga att det inte finns något sådant företag som har PayPal idag.

Edit: Kollade med en gammal kollega, dom har inte dragit in något sådant företag ännu såvitt han hade koll.

Satan då :/
Citera
2015-10-20, 16:44
Medlem
-=Damian=-s avatar
har du ingen polare med paypal som kan swisha dig cash / ta ut pengar / för över via bank om du för över från paypal? skaffa paypal är ju inte svårt
Citera
2015-10-20, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
har du ingen polare med paypal som kan swisha dig cash / ta ut pengar / för över via bank om du för över från paypal? skaffa paypal är ju inte svårt

Tyvärr inte. Annars vore det första alternativet jag hade tagit.

Sjukt irriterande..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in