2015-10-20, 19:05
Medlem
Grasstomouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Alla utvecklas olika! Jag vet det kanske kommer som en chock för er barn. Men fakta är att så är det. Vissa ser ut som 20 när de är 15.

Vet tjejer som ser ut som 25 fast de är 16 år.
När jag spelade fotboll så var de som var 16 år redan med i a-laget, stora som hus, starka som fan...

Vet att det kanske är en chock för er. Men handlar det om att håna en invandrare så förstår jag ert hat. Då har ni lyckats... ni är duktiga på att känna att ni har mindre kuk.

(FB) Ensamkommande Zabi: "Sverige är bättre. Här får man boende, mat och får gå i skola."

Bara sluta din jävla pajas. Det här går inte att förklara bort.
Citera
2015-10-20, 19:10
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domingo89
Bra jobbat Flashbackare, det här arbetet håller högre kvalité än den vår kära polismyndighet lyckas med.

Jag tänkte att vi kanske skulle försöka få en viral spridning av den här informationen på sociala medier innan äckelmedia lyckas förstöra innehållet/tysta ner det på sitt magiska vis.

Finns det någon som skulle kunna slänga ihop en trevlig text där information/fakta gällande "Zabi" presenteras sakligt? Följande skulle sedan kunna kompletteras med länkar till diverse bilder samt artikeln. Kom gärna förslag och idéer på hur vi kan få fram ett material som är bra för detta ändamål.

det är ju bara för den afghanske åldermannen att ta bort eller redigera twitter-, facebook- och dejtingprofil, så kommer media och myndigheter förneka hela skiten. "men då har vi screenshots", kanske någon invänder. ja, men de kan ju vara photoshoppade..

underskatta inte regimens orwellianska taktiker, dessa vet nämligen inga gränser.
Citera
2015-10-20, 19:15
Skönt att äldre afghaner kallas som ensamkommande flyktingbarn, som kan kosta över 3000kr per dag. Helt jävla efterblivet. Jag har levt som aktivt arbetssökande i flera månader, på 3000kr per MÅNAD. Detta har jag fått samtidigt som jag behövt betala läkarkostnader och medicin där jag även fått kassa väntetider som bidragit till att min tarm blivit ännu värre.

Undra vad väntetiderna beror på, hmmm?

Sedan led jag av panikångest i, 2 år var riktigt illa. Kunde inte ens få en riktig psykolog. Fick en jävla "sköterska" som gick igenom grundprinciperna av ångest och gav tips som jag då redan läst och testat själv då jag velat bli av med skiten. Fick 1 45 minuters tid med min "riktiga" psykolog som frågade på och kändes hyfsat bra. Nä, vid slutet skulle jag behöva betala för ännu mer medicin som jag inte har råd med, för att det skulle nog hjälpa mig under den tid då de inte hade tid för mig.

Först i början har jag inte brytt mig, men nu när alla dessa konstader kommer upp kring dessa "ensamma flyktningbarn" blir jag riktigt less. Folk som varken är barn eller flyr direkt...

Sverige är helt mentalt efterblivet - är det brist på intelligens eller hjärntvätt? Hur kan folk drabbas av denna psuedo-godhet i denna grad?
Citera
2015-10-20, 19:18
Medlem
NygammalValss avatar
Nya foton på allas vår lille Zabi, "16" år:

http://avpixlat.info/2015/10/20/ensa...d/#more-158093

Citat:
Det är mycket annat som inte heller förklaras. Exempelvis hur Zabi, som alltså säger sig vara 16 år, kan ha varit medlem på en kontaktsajt för vuxna sedan i januari 2008. Han bör i så falla således ha varit åtta år när han gick med där och i sin profil bland annat uppgav att han är heterosexuell för att få rätt sorts kontaktförfrågningar.
Senast redigerad av NygammalVals 2015-10-20 kl. 19:30.
Citera
2015-10-20, 19:19
Moderator
manamanahs avatar
Jag fattar inte att man tror att människor ska ha något som helst förtroende för svensk flyktingpolitik när det nu kommer 30 000 nya ensamkommande bara i år och vi dessutom får se bilder på uppenbara vuxna män som zabi i tidningarna.
Är dessa människor blinda eller vad är det frågan om?
Citera
2015-10-20, 19:23
Medlem
NygammalValss avatar
Fler foton på lille Zabi:

http://www.hi5.com/photo_gallery.html?uid=5838253067
Senast redigerad av NygammalVals 2015-10-20 kl. 19:26.
Citera
2015-10-20, 19:35
Medlem
showtimes avatar
"– Man får komma ihåg att 70 procent av den afghanska befolkningen är under 25 år. Det är en väldigt ung population, säger Merjem Maslo, omvärldsanalytiker vid Migrationsverket, till tv-kanalen."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21617727.ab

Verkligen...?
Citera
2015-10-20, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av showtime
"– Man får komma ihåg att 70 procent av den afghanska befolkningen är under 25 år. Det är en väldigt ung population, säger Merjem Maslo, omvärldsanalytiker vid Migrationsverket, till tv-kanalen."

Verkligen...?
Det stämmer nog. Man lever inte så länge där och varje familj har många barn. Det har nog funnits en tid i Sverige också då 70 procent av befolkningen var under 25 år.
Citera
2015-10-20, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av showtime

Verkligen...?

Det beror i så fall på att alla äldre än 25 har åkt till Sverige.
Citera
2015-10-20, 20:02
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manamanah
Jag fattar inte att man tror att människor ska ha något som helst förtroende för svensk flyktingpolitik när det nu kommer 30 000 nya ensamkommande bara i år och vi dessutom får se bilder på uppenbara vuxna män som zabi i tidningarna.
PK-hjärntvätten sitter djupt. Folk vill inte se sanningen helt enkelt.
Citera
2015-10-20, 20:05
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manamanah

Något är det som inte stämmer. 30 000 ensamkommande barn, varav cirka hälften är mellan 18 och 32, kommer att göra avtryck i hela avlånga Sverige.

Det här blir nånting för Löfven, Kinberg Batra och småpartiledarna att svara för framöver. Dom kommer förstås personligen inte att märka av invasionen. Det blir det upp till folket att göra.
Senast redigerad av Mikojan 2015-10-20 kl. 20:10.
Citera
2015-10-20, 20:18
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Någon som har fått svar från GP?

På Twitter svarade deras nyhetschef, Christoffer, med att dom inte gör åldersutredningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in