• 7
  • 8
2015-10-22, 23:18
Medlem
Tropicanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heaven.on.earth
Singel, har inte barn, planerar inte att bli förälder- 25. Jag kom fram till kassan igår inne på Coop och framför mig så ser jag ett par som ser ut att vara i min ålder. En barnvagn ser jag, ungen var säkert ett år bara. Deras varor bestod utav allt radioaktivt/cancer/ebola vänligt som går att tänka sig...flera liter cola/pepsi och all sån där skit. Jag vet inte vad men jag höll mig ifrån att säga något men nu måste jag att jag måste skriva av mig.

Vad tänker ni med, ni som skaffar barn i sån tidig ålder och så lever ni en sådan fruktansvärt äcklig livsstil? Har ni ingen vett? Ska ni låta ett barn växa upp omringad av ohälsosam skit?

Fyfan vad jobbig person du är, Dig hade man ju inte velat gå i samma klass som. Skit i vad andra köper idiot? Fan vet du vad dom skulle ha det till? Dom kanske skulle på ett kalas? Till kusin eller vad som helst. Du kan aldrig veta din jävla kråka. Vad köper du på coop då? C-vitamin och blomkål eller?

Dryga jävel
Citera
2015-10-27, 02:57
Medlem
johanjosefssons avatar
Det är väl bara bra att de tar livet av sig själva medan du lever? Du borde snarare ha givit de en burk Nutella, du vet den där äckliga bruna sörjan som enbart packet äter?
Citera
2015-10-27, 03:04
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exceptional
Har du många vänner kvar?

Nä, de lyssnade inte och dog.
Citera
2015-10-27, 05:13
Medlem
Citat:
Singel, har inte barn, planerar inte att bli förälder- 25. Jag kom fram till kassan igår inne på Coop och framför mig så ser jag ett par som ser ut att vara i min ålder. En barnvagn ser jag, ungen var säkert ett år bara. Deras varor bestod utav allt radioaktivt/cancer/ebola vänligt som går att tänka sig...flera liter cola/pepsi och all sån där skit. Jag vet inte vad men jag höll mig ifrån att säga något men nu måste jag att jag måste skriva av mig.

Vad tänker ni med, ni som skaffar barn i sån tidig ålder och så lever ni en sådan fruktansvärt äcklig livsstil? Har ni ingen vett? Ska ni låta ett barn växa upp omringad av ohälsosam skit?

Ja, förutom allt annat som de trycker i sig i form av SPRIT och alkohol.
Ragglar runt på fyllan och ungen sover eller låtsas sova.

DÅ är Coca cola lindrigt.
Citera
2015-10-27, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicanan
Fyfan vad jobbig person du är, Dig hade man ju inte velat gå i samma klass som. Skit i vad andra köper idiot? Fan vet du vad dom skulle ha det till? Dom kanske skulle på ett kalas? Till kusin eller vad som helst. Du kan aldrig veta din jävla kråka. Vad köper du på coop då? C-vitamin och blomkål eller?

Dryga jävel

Nej, jag tyckte TS hade vettiga åsikter, massor av föräldrar i dag skulle inte ha ungar, köper en massa godis och chips till sina små och detta är deras middag.
Föräldrarna vräker i sig en vinare och varma mackor.
Citera
2025-10-17, 16:41
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Ja, stackars barn som får växa upp i en miljö där familjen unnar sig lite gott och njuter av tillvaron och mår bra...

Vi kan väl gnälla på Berit, 79, också. Som köper färdigmat, lättöl, vitt bröd, Lätta, isterband och stycksaker i godishyllan. Inget frukt och grönt och för lite proteiner.

Låt folk unna sig lite!
Citera
2025-10-17, 18:45
Medlem
MrMarios avatar
Man brukar ju rynka på näsan lite om det är en typisk wt-fettofamilj med kundvagnen full av onyttigheter. Men känns ju lite överdrivet att bli fly förbannad då det ju inte angår dig ens, försök att tänka lite lugna tankar så du inte har känslorna utanpå huden.
Citera
2025-10-17, 19:41
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Ja, stackars barn som får växa upp i en miljö där familjen unnar sig lite gott och njuter av tillvaron och mår bra...

Vi kan väl gnälla på Berit, 79, också. Som köper färdigmat, lättöl, vitt bröd, Lätta, isterband och stycksaker i godishyllan. Inget frukt och grönt och för lite proteiner.

Låt folk unna sig lite!

Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Man brukar ju rynka på näsan lite om det är en typisk wt-fettofamilj med kundvagnen full av onyttigheter. Men känns ju lite överdrivet att bli fly förbannad då det ju inte angår dig ens, försök att tänka lite lugna tankar så du inte har känslorna utanpå huden.
Måste ni liva upp en tråd som skapades över 10 år sedan? Det är inte direkt en aktuell händelse ni kommenterar.
Citera
2025-10-17, 19:45
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Måste ni liva upp en tråd som skapades över 10 år sedan? Det är inte direkt en aktuell händelse ni kommenterar.

Det är en ständigt aktuell fråga.
Sen så har du en avatar som smädar Sveriges nationalhelgon.
Citera
Igår, 11:45
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan

Hm, tänkte inte ens på datum i tråden. Det måste ha blivit nåt fel. Jag klickade på Nytt och sen Nya ämnen och där dök tråden upp i listan.
Citera
Igår, 11:56
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Ja, frågan är aktuell alltid.

Det är billigare att köpa bättre mat.
Citera
Igår, 12:16
Medlem
angelamerkels avatar
Citat:

Bra då fick du det ur dig.
Fortsätt nu gunga långsamt, försiktigt, framåt mot din egna garanterade död. Glöm inte müsslin.

När jag dör ska min kropp vara använd, det kan jag lova dig.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in