2015-11-17, 14:58
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand
Nu har han blivit förklarad persona non grata i sådan utsträckning att det nog snart bara är SD som inte stöter bort honom.
Hur tänkte du nu? SD är kända för att kasta ut och göra sig av med företrädare när de trampar i klaveret.
Citera
2015-11-17, 15:24
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Hur tänkte du nu? SD är kända för att kasta ut och göra sig av med företrädare när de trampar i klaveret.
Jag medger att min flyktiga tanke kan framstå som otydlig. Jag tänkte på personer som Marcus Birro, Christer Sandelin m.fl. När de har trampat i klaveret och hamnat ute i kylan, har SD hyllat dem med värme.
Citera
2015-11-17, 15:28
Medlem
persona.von.gratas avatar
Jag börja tycka synd om snubben (OBS! jag är inte Kringlan).
Visst ska man ha skit när man gör bort sig, men nu börjar det bli larvigt.
Kringlan, om du läser detta. Håll låg profil några dagar, gör en pudel, ta lärdom, gör comeback. I värsta fall får du skriva någonting negativt om SD och börja hashtagga RefugeesWelcome på facetwitter.
Citera
2015-11-17, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Nu är jag inget stort fan av varken Aftonbladet eller Åsa, men det han sa är det överlägset grövsta offentliga påhopp jag någonsin har hört. Att han stryks från div. arrangemang är helt rimligt.

stig larsson (den levande) hängdes väl ut förra året för att han ett antal år tillbaka hade sagt till en dam på dn att han ville pissa i hennes gom (med anledning av nån kritik av hans författarskap) men mig veterligen fick det inga konsekvenser och han har tex recenserat böcker för både ab och exp. kultur sedan dess.
Citera
2015-11-17, 16:22
Medlem
jeanthss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
stig larsson (den levande) hängdes väl ut förra året för att han ett antal år tillbaka hade sagt till en dam på dn att han ville pissa i hennes gom (med anledning av nån kritik av hans författarskap) men mig veterligen fick det inga konsekvenser och han har tex recenserat böcker för både ab och exp. kultur sedan dess.

Den plumpen är en piss i havet mot detta, skulle jag vilja påstå. Kan lätt klassificeras som mordhot om en advokat lyssnar på det. Även med humorkortet trumfat för länge sedan.
Hörs ju tydligt att han haft några häftiga dygn innan.
Citera
2015-11-17, 16:46
Medlem
Tycker synd som fan om Kringlan..
Citera
2015-11-17, 17:05
Medlem
Det sägs att han är en alkis som inte har koll på sitt alkoholintag, Kringlan.
Vilken oerhörd loser i såna fall.
Citera
2015-11-17, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Tycker synd som fan om Kringlan..

Så du tycker synd om alkisar? Intressant. Mest ser jag de som stora losers.
Citera
2015-11-17, 17:09
Medlem
Förresten varför ser han så konstigt efterbliven ut? Fosterskada som också satt sig på hans klena intellekt?
Citera
2015-11-17, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Jag börja tycka synd om snubben (OBS! jag är inte Kringlan).
Visst ska man ha skit när man gör bort sig, men nu börjar det bli larvigt.
Kringlan, om du läser detta. Håll låg profil några dagar, gör en pudel, ta lärdom, gör comeback. I värsta fall får du skriva någonting negativt om SD och börja hashtagga RefugeesWelcome på facetwitter.

Alkisar ska man aldrig någonsin tycka synd om. Det är helt och hållet deras eget val att de blivit alkisar och inte slutat dricka. Snarare kan man kalla de för svagsinta losers.
Citera
2015-11-17, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murderotica
K. Svensson. En genomrutten person som helt verkar sakna spärrar. Nog för att han var berusad, men det är ingen giltig ursäkt.
Här är ett klipp där han försöker vara rolig. Han är alltså 34 år gammal. Om han hade varit en 14-årig grabb som aldrig fått kärlek hemma och som hela tiden fick ha en assistent i skolan hade jag kanske förstått.
https://www.youtube.com/watch?v=RaQBB8pk-HE

Hur kan han ens släppas upp på en scen med det där efterblivna utseendet och den där töntiga rösten. Folk skrattar ju inte med honom utan åt honom. Om han själv inte har tillräckligt gott omdöme från att hålla sig borta från såna här sammanhang borde andra kunna säga till honom att han inte duger.
Citera
2015-11-17, 18:01
Medlem
Ballongdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDevil
Antar att han ligger pyrt till med flickvännen då om hon också avslutar deras sammarbete...
Eller så är det bara utåt som sammarbetet är avslutat.
En tanke bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in