Citat:
Ursprungligen postat av
YP4XQ
Ok jag tar på mig foliehatten. Men hans uttalande tycker jag kan hinta lite om att det är någon mer och något större bakomliggande kraft som MÅSTE se till så SD inte tar över. Att detta har med invandringen att göra tror jag inte helt... det är något annat. Som de själva inte kan gå ut med - för några speciella förklaringar har vi inte sätt eller hur? Mer än flöskler om att vi skall hjälpa, vara humanitär stormakt osv men detta tror jag inte är sanningen. Nu tar de till IC till att uttala sig och överbevisa svensken. De går allt längre... väldigt intressant.
För ekonomisk och social vinning är invandringsexperimentet absolut inte - det kan vilken hobbyekonom som helst räkna ut.
Jag är övertygad om att sjuklövern drivs av hatet mot hatet mot mörkhyade. Det är antirasismen som driver sjuklövern till att vilja genomföra ett folkutbyte. Man föraktar och hatar den vita rasen. Det är den drivkraft som ligger i botten. Sen ovanpå det kan man lägga godhetskänslorna, skuldkänslorna över att Sverige har varit ett genomruttet rasistiskt land som sysslat med slavhandel, utrotning av judar och ett förtryck mot andra människor (som inte är vita). Att Sverige nu då istället blivit en humanitär stormakt är de enormt stolta över. Allt detta gör att SD är huvudfienden som man inte på något sätt får tillmötesgå. Så säger SD att det kommer för många flyktingar är den omedelbara reaktionen att öka på flyktingströmmen ännu mer genom signalpolitik där man säger att alla är välkomna och de får allt de behöver + möjlighet att ta hit hela sin familj och släkt.
Ironiskt nog så leder det till att dagens rasister är egentligen antirasisterna, resten har ju för längesen accepterat att vi alla är människor.