2015-10-15, 16:52
Medlem
Jag visste inte riktigt vart jag skulle starta den här tråden så flytta den om den ligger fel.

Jag har fått underhållsstöd två månader nu, under tiden som försäkringskassan gick med på att betala ut så pluggade jag 3 ämnen, men nu pluggar jag bara 1 och väntar på att dom sega jävlarna på vägledningen ska hjälpa mig hitta en praktikplats så jag kan gör en arbetsförlagd utbildning ist, och det jag undrar är måste jag plugga heltid för att få underhållsstöd? Det står inget på försäkringskassan om att det måste vara så, men om det nu är så och dom slutar betala till mig utan att höra av sig om det så sitter jag i en väldigt jobbig sits eftersom jag måste betala skulder.
Citera
2015-10-15, 17:06
Medlem
Paragrafryttarns avatar
Skulle du ha tänkt på innan du avlade barn.
Citera
2015-10-15, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paragrafryttarn
Skulle du ha tänkt på innan du avlade barn.
Haha jag tror du fick det där om bakfoten, jag är ett barn som ska ha pengarna.
Citera
2015-10-15, 17:11
Är det förlängt underhållsstöd?
Citera
2015-10-15, 17:12
Medlem
Conceptions avatar
Underhållsstöd? Barn bör vara inblandade i sådana fall?
Citera
2015-10-15, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Är det förlängt underhållsstöd?
Jag antar det för jag är över 18 år.
Citera
2015-10-15, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conception
Underhållsstöd? Barn bör vara inblandade i sådana fall?
Ja du det står underhållsstöd när jag kollar på mina tidigare utbetalningar.
Citera
2015-10-15, 17:22
Citat:
Ursprungligen postat av lortapa
Jag antar det för jag är över 18 år.

Läs här:
https://www.forsakringskassan.se/wps...df?MOD=AJPERES
Citera
2015-10-15, 17:25
Medlem
Citat:
Läs här:
https://www.forsakringskassan.se/wps...df?MOD=AJPERES
Jahapp det sög ju. Jag skyller det här på vägledningen som bara pratar och aldrig gör nånting åt saken... Jävla kukskallar FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2015-10-15, 17:29
Ta en toy och ta`t lugnt.
Ring till Fk och förklara läget, de kanske ser din kommande praktik som gymnasieutbildning?
Lycka till.
Citera
2015-10-15, 17:31
Medlem
Citat:
Ta en toy och ta`t lugnt.
Ring till Fk och förklara läget, de kanske ser din kommande praktik som gymnasieutbildning?
Lycka till.
Aa okej får göra det imorgon, tack så mycket för hjälpen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in