2015-10-14, 18:50
Medlem
Efter att varit deprimerad och isolerad, tog jag tag i mitt liv för cirka drygt ett år sedan. Var dag gör jag saker som ökar min livskvalitet. Tränar väldigt hårt med bra resultat. Jobbar var dag, ser ljust ut för en framtida fast tjänst. Har helt underbara vänner! Och har vissa punkter i mitt liv just nu som jag vill bocka av inom snar framtid. Var dag så kommer jag ett steg närmare dessa punkter!

Men för cirka tre månad sedan så fick jag kontakt med en brud. Varit väldigt intresserad av henne länge och fick reda på att hon lika så. Vi snackade väldigt intensivt på sms. Träffades ett par gånger, vilket blev väldigt intimt och vi kom bra överens. Ord som "Vill att du blir min" och "Tror jag är kär" fick jag höra. Men allt dog ut. Hon slutade kontakta mig och visade inget vidare intresse?
Såg vad hon gjorde så ville inte tjata eller bli jobbig så tog med avstånd.

Idag så har jag målat upp en bild att hon var (drömbruden). Kommer aldrig hitta någon som henne osv. Första gången jag fort så starka känslor för någon annan. Nu kan jag inte släppa tankarna på varför det blev som det blev. Alla brudar jag ser jämförs i huvudet med henne, Ingen kommer någonsin vara lika bra som hon. Kan inte tänka mig någon annan. Hör själv hur jävla dum jag låter. Men kan inte sluta med dessa tankebanor...

Sammanfattningsvis
Kan inte längre se glädjen i vardagen och mina enorma framsteg. Trots att jag lever ett bra och hälsosamt liv. Alla tankar läggs på henne och allt känns skit! Panikångest på jobbet ett x-antal gånger om dagen. Ni som varit "förälskade" på samma sätt vet nog precis var jag babblar om! Hur fan gjorde ni för att glömma och leva vidare?
Senast redigerad av Kantarellbob 2015-10-14 kl. 19:05.
Citera
2015-10-14, 19:00
Medlem
Lägg tankarna på dig själv och inte på henne, ska det kännas bättre.
Citera
2015-10-14, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Lägg tankarna på dig själv och inte på henne, ska det kännas bättre.

Lättare sagt än gjort hörru!
Citera
2015-10-14, 20:42
Medlem
Overklighetss avatar
Undvik henne för allt i världen. Var uppmärksam på om du har prylar, låtar och annat som påminner dig om henne och radera dessa ur ditt liv. Det kan i värsta fall ta en livstid att komma över, men jag tror på dig
Tvinga dig till att komma nära någon annan tjej även om det är motigt. Det kommer förmodligen ha sina fördelar när du tänker tillbaka på detta vid ålderns höst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in