2015-10-11, 14:14
Medlem
JontenZs avatar
Jag funderar på att fräscha upp en Saab 9-3 lite grann, den har några små snuddar och minibuckla på bakplåten och emblemet är sönderslitet. Jag har tittat på lite olika verkstäder men vet inte hur mycket det kommer kosta. Vad brukar snudd och plåtskador ha för pris att reparera?
Citera
2015-10-11, 15:20
Medlem
ps870s avatar
Frugan backade in i en annan bil. Ingen skada på motparten men vår bil fick en liten buckla. Kostnad 2500 med försäkring och då åtgärdade de även en repa och färgsläpp på plasten över stötfångaren som egentligen hänt tidigare.
Men du kanske tänkte ta detta utan försäkring. En offert borde väl gå att få från en verkstad?
Citera
2015-10-11, 15:31
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JontenZ
Jag funderar på att fräscha upp en Saab 9-3 lite grann, den har några små snuddar och minibuckla på bakplåten och emblemet är sönderslitet. Jag har tittat på lite olika verkstäder men vet inte hur mycket det kommer kosta. Vad brukar snudd och plåtskador ha för pris att reparera?
Bakplåt är vad jag vet nåt som kärringar har i ugnen.

Tala nu om vad det är som är buckligt, lägg gärna upp en bild.
Citera
2015-10-11, 17:52
Medlem
toby79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JontenZ
Svårt att säga utan att se skadorna, men har bilen några år på nacken så är det nog mest ekonomiskt fördelaktigt att laga skadorna själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in