Citat:
Ursprungligen postat av
priz
Hej hej...
Jag och fruga tänder så smått på att ha någon slags sex offentligt alternativt att sitta och mysa medan hon suger av mig med killar som kollar...
Jag har kollat runt lite på vad som finns och det är ju ett jävla skralt utbud, så eftersöker vad ni tycker.
Först och främst bor vi i Stockholm så helst i närheten.. Vi besökte Blue Vision men det var inte alls vad vi sökte. Små små rum, följt av blyga män som strosar omkring i någon slags alkogelluktande labyrint (ok att vi var där en torsdag men ändå)
Vart ska vi gå? (om det nu finns någonstans) Vi utesluter par i hjärter som är mer av en swingerklubb.
Vi vill helst ha en slags porrbio där det ryms åtminstone 10 pers som faktiskt kan sitta och titta på filmen, finns detta överhuvud taget?
Sen så verkar det som om exakt alla affärer/bio är bögklubbar, finns det överhuvudtaget någon klubb som har minsta lilla heterosexuella klientelet?
Har kollat lite på Haga och US video, kan någon av dessa vara bra? Hur är manhattan?
Uppskattar alla svar funderingar m.m.
Skulle ju säga att det är just PiH som du söker. Vad menar du när du säger "swingerklubb"? Det är ju ett ställe dit det bara kommer par (typiskt med hetero dessutom). Man gör bara vad man själv vill, och man kommer, är där, och går som ett par.
Många har bara sex med egen partner, men det finns ju definitivt andra par som är i närheten, och ser vad ni gör, och som även själva gör saker.
Vad är problemet med den miljön menar du, som gör att en porrbio med en massa män skulle vara bättre? Är det egentligen så att du vill ha en massa män runt omkring som tittar och runkar? För om det är det du vill ha kan jag förstå att PiH skulle vara fel.