Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-11, 03:00
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonamed
nitrazepam är lite starkare. Fortfarande rätt svag i jämförelse med andra.
Kan du inte berätta för mig om de här andra mycket starkare sömntabletterna? Vad betyder starkare? Är det effekt per viktenhet eller halveringstid?
Citera
2015-10-11, 04:22
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flodponny
lergigan tror ja de heter den somnar alla på

Nej knappast, var har du fått det i från? Stämmer ju inte alls. Lergigan ger inte mig någonting alls och många med mig.
Senast redigerad av Macgarver 2015-10-11 kl. 04:26.
Citera
2015-10-11, 06:38
Medlem
Har provat Nozinan 150 mg. Sov inte ett skit. Har haft/har Sonata, Nitrazepam, Zopiklon, Theralen, Quetiapin och Melatonin för att sova. När jag blir psykotisk däckar jag mig med Nitrazepam, Quetiapin, Zopiklon, melatonin och Theralen. Sover kanske 6 timmar på det. Men då är jag psykotisk och nästan inget däckar mig. Är vaken dygnet runt i 5-6 dygn och blir inlagd. Inget kul så jag har fått detta för att sova på. Står i min krisplan.

Nitrazepam är nog min värdefullaste medicin. Men man kan inte ta dem natt efter natt. När sömnen funkar så trappa ut och sov utan.
Citera
2015-10-11, 11:29
Medlem
Det "starkaste" som finns lär väl vara något i stil med flunitrazepam (=rohypnol)?
Citera
2015-10-11, 15:29
Medlem
Det här är en heavy duty insomning drog: Kloralhydrat APL går att få på recept.
Det var den drogen som användes(s) till knockout droppar några droppar Kloralhydrat i en drink.
Väldigt konstigt medel ibland verkade den på några sekunder med ruskänsla som gick över ganska snabbt..fanns tidigare som piller Ansopal, numer endast flytande Kloralhydrat APL fan vet om någon läkare skriver ut detta idag men finns listad i Fass
Citera
2015-10-11, 15:30
Medlem
TheAssRapists avatar
Ambien är stilnoct
Citera
2015-10-11, 16:10
Medlem
plasticitets avatar
Jag tog 20 mg zyprexa fredag 5 på morgonen och vaknade 10 på morgonen på söndagen.
Citera
2015-10-11, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugglarn
https://sv.wikipedia.org/wiki/Sekobarbital
Hahaha det ärett avlivningspreparat för hundar mm
alla barbiturater är stoppade för längesen tror jag för människor...............
Citera
2015-10-11, 19:26
Medlem
Rohypnol är bra tar det varje natt. Inte så svårt att få vad jag har erfarenhet av
Citera
2015-10-11, 19:47
Medlem
Fråga efter theralen, i rätt doser brukar det vara jävligt sövande.

Det borde dessutom vara lätt för dig att få utskrivet, då det varken är beroendeframkallande eller går att missbruka.
Citera
2015-10-11, 19:49
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HpQ
Rohypnol är bra tar det varje natt. Inte så svårt att få vad jag har erfarenhet av
Så gott som omöjligt att få utskrivet. Men du kanske köper på nätet?

För övrigt heter det inte Rohypnol längre.
Citera
2015-10-11, 19:54
Medlem
Jag har tagit det under en längre tid före denna hype om det. Läkaren så ingen orsak att sluta den då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in