2015-10-08, 22:40
Medlem
Lämnade nyss in min dator och bytte processor och nu när jag har ny processor trodde jag allt skulle gå helt fint tills jag satt och kollade på youtube samtidigt som jag installerade om cs (det startade inte heller efter detta) Och då helt plötsligt kom detta upp samtidigt som det vs blått i bakrunden kernel security check failure. Vet någon av er vad fan detta är? Annars går jag raka vägen tillbaka dit de "fixade" min dator!
Citera
2015-10-08, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvarn123
Lämnade nyss in min dator och bytte processor och nu när jag har ny processor trodde jag allt skulle gå helt fint tills jag satt och kollade på youtube samtidigt som jag installerade om cs (det startade inte heller efter detta) Och då helt plötsligt kom detta upp samtidigt som det vs blått i bakrunden kernel security check failure. Vet någon av er vad fan detta är? Annars går jag raka vägen tillbaka dit de "fixade" min dator!

Nu hände det igen fast denna gången stod det bad_pool_header. någon som vet vad detta är?
Citera
2015-10-09, 07:55
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Kan vara olika anledningar. Men går du tillbaka till denna butik så får man där rätta till problemet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in